29 april SBO Race Venray

Razma

Well-Known Member
Een nieuw circuit, nieuwe kansen en hopelijk weer spannende wedstrijden !!!

Ik verwacht op z'n minst evenveel spectaculaire battles en inhaalacties als de eerste wedstrijd in Lelystad !! +ralf+

[ir]http://www.scootertuning.net/allerlei/sbo/venray_map.jpg[/ir]

venray_1.jpg


venray_2.jpg


venray_3.jpg


venray_4.jpg


venray_5.jpg


venray_6.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb er goed zin in...zal ervoor zorgen dat de scoot weer perfect loopt, en we gaan uiteraard weer voor plaats 1 ! Ik verwacht weer leuke battles met Jack, EW, Gilbert, en ik verwacht meer concurrentie van de toppers van seizoen 2006....raymond, Jerno & gerrit!
 
Is er mogelijkheid tot overnachten? Ik heb echt geen zin om rond 5 uur uit me bed te stappen omdat het 2,5 uur rijden is...:)
 
Is er mogelijkheid tot overnachten? Ik heb echt geen zin om rond 5 uur uit me bed te stappen omdat het 2,5 uur rijden is...:)

woon jij dan in de buurt pronk ?. Vanaf groningen is het 2 uur en 3 kwartier rijden. Overnachten is op zich best goed idee voor mensen die idd van ver moeten komen.
 
Nee, ik woon in Zoetermeer (bij Den haag)...ik heb net ff gekeken, en heb beetje overdreven geloof ik, het is bijna 2 uur rijden voor mij. Mja...dat vind ik ook veels teveel zo vroeg in de ochtend... Maar jij hebt het dus nog zwaarder dan ik :p
 
Ik heb er ook alweer erg veel zin in. Duimpje moet even wat dunner worden en er moet nog even wat met de brommert gedaan worden. Dan kunnen we er weer tegenaan. De baan ziet er iig al gaaf uit op foto's.
 
Nee, ik woon in Zoetermeer (bij Den haag)...ik heb net ff gekeken, en heb beetje overdreven geloof ik, het is bijna 2 uur rijden voor mij. Mja...dat vind ik ook veels teveel zo vroeg in de ochtend... Maar jij hebt het dus nog zwaarder dan ik :p

wil zoveel mogelijk races gaan volgen en misschien nog 1 meepakken als mijn machine klaar is, maar venray is wel ff te ver voor mij om "gewoon" maar te kijken :D
 
ik ben ook zeker aan wezig hoop deze keer met wat meer vermogen aangezien ik vermogen te kort kwam zag mensen voorbij vlammen op het rechte stuk:p dus hoop meer vermogen maar ben zeker aanwezig
 
Kan mischien wel voor sneak previeuw foto's zorgen, ik woon namelijk dicht bij het circuit en kom er zaterdag's toch voor te trainen op het motocross terrein naastgelegen aan het circuit.
 
Nee, ik woon in Zoetermeer (bij Den haag)...ik heb net ff gekeken, en heb beetje overdreven geloof ik, het is bijna 2 uur rijden voor mij. Mja...dat vind ik ook veels teveel zo vroeg in de ochtend... Maar jij hebt het dus nog zwaarder dan ik :p

Dan moet ik dus nog eerder als 6 uur me nest uit:X


Maar toch aanwezig, na voor de 1e keer een race te hebben bijgewoond op Lelystad ben ik verkocht:W
 
Back
Top