29 april SBO Race Venray

ik heb het mega druk de laatste tijd. Heb alleen zondag nog om wat te doen en die lig ik al half in bed na het stappen van de avond ervoor. Maar in Venray kom ik zeker, of er moet iets geks gebeuren...
 
OMG OMG OMG! Die baan ziet er echt te vet uit, die lay out lijkt me geweldig! Ik kan echt niet meer wachten...wat heb ik hier zin in! :D
 
Ik heb m'n stage6 hok ook weer afgestoft en gisteren de onderdelen besteld om hem weer fris te krijgen. Ik ga proberen om er op Venray ook weer bij te zijn. De baan ziet er iig te vet uit 8)
 
welnee, die hebben we er in lelystad al ingezet... de oude zat er al in tijdens de 1e MST training op de vrijdag :D de zuiger is trouwens al net zo oud :p

zal eens kijken of ik zin heb om er een nieuwe zuiger in te hengsten en een nieuwe achterband te monteren.... wat een werk :p :z

mark :)

Je weet me te vinden he mark ;) we fixen dat wel ff zonder een berg vermogen kom je er niet :p
 
ben er zeker bij of er moeten rare fratsen gebeuren emt me blokkie !
maar denk het niet ( hoop ik):p
hoop top 5 ga gewoon miij best doen en we zien wel wat er gaat gebeuren
heb er in iedergeval heel veel zin in
groetjes mitchell
 
Nee, ik woon in Zoetermeer (bij Den haag)...ik heb net ff gekeken, en heb beetje overdreven geloof ik, het is bijna 2 uur rijden voor mij. Mja...dat vind ik ook veels teveel zo vroeg in de ochtend... Maar jij hebt het dus nog zwaarder dan ik :p

Rijd je met aanhangert ofzo, tis normaal maar 1.5 uur rijden, net zo ver als valkenswaard/veldhoven/zwolle, emmen is verder denks..
 
Je weet me te vinden he mark ;) we fixen dat wel ff zonder een berg vermogen kom je er niet :p

never mind... het feescht gaat niet door, op dezelfde dag is WK SBK in assen waar ik al een tijdje kaarten voor heb liggen en dat gaat zeker weten voor!

mark :(
 
never mind... het feescht gaat niet door, op dezelfde dag is WK SBK in assen waar ik al een tijdje kaarten voor heb liggen en dat gaat zeker weten voor!

zo'n probleem is dat niet hoor... !
krijg je nog best voor een leuk prijsje verkocht zodat je kan komen racen :7
 
Ik kom denk ik deze keer kijken :D om Pronk en Richard te supporten ;) met Sander Balk ..

zal wel feest worden ;) tis wel eind weg maar geeft niet.

Edit: Supporten, sorry Mr. Pruttelbak ;) haha
 
Last edited:
Back
Top