29 april SBO Race Venray

venray tja wat zullen we er maar van zeggen!
leuk baantje jammer van die rare vekanting soms maar verder lag de baan me wel
jammer dat in de 2e race de scooter rond de 13.2 draaide maar anders was ik weer op een top 5 positie uit
 
Was een leuk dagje :) Leuke battles gehad..

Training, gewoon lekker m'n rondes gemaakt en het circuit verkennen. 7e tijd.

Kwali, Ik zat er erg lekker op, Ging een ronde of 10 achter Gerrit aan. Uiteindelijk resulteerde dit in een 9e starttijd :)

Race 1: Ik had een goed start, Ik reed gelijk achter Gerrit aan.. Ik bleef er zo'n 12 rondes achter .. Rijdend op een 8ste plaats. Toen kwam er een achterblijver tussen, waar ik snel voorbij wilde.. Ineens ging hij onderuit en moest ik vol in de remmen waardoor ik ook onderuit ging.. Daardoor viel ik terug naar een 15e plaats.. Ik heb nog wel 2 man kunnen inhalen maar verder was het gat te groot helaas.. een 13e plaats.

Race 2: Start was weer goed, kwam als 9e de eerste bocht door. Ik maakte in bocht 6 van de eerste ronde een foutje, waardoor ik terugviel naar een 12e plaats. Toen reed ik in een groepje van een man of 4. En heb ik erg leuk gebattled met Nicky six om de 10e plaats.. Helaas aan het eind was ik echt kapot (Moet nu toch echt wat aan m'n conditie gaan doen :D) En werd hij 10e en ik 11e.

Vond het een geslaagd dagje, Ik merk dat ik mezelf steeds weer verbeter, Een plaats bij de eerste 10 zit er zeker in! Tot Spa! :)
 
nou hier dan ook maar mijn verslagje :)

Ochtends eerst ff de scooter bij twan opgehaald. Nadat we eenmaal waren aangekomen @circuit gelijk maar ff alles opgezet en ff de scooter ontlucht.

training 1 : ik merkte al vrij snel dat die scooter niet erg lekker liep, had de cilinder van twan erop van vorig jaar. Was nog weinig aan de afstelling gebeurd dus kwam een beetje op gokken neer. Na enkele rondes merkte ik al snel dat het ding voor geen meter liep.

Weer terug bij de tent bleek ik weer gezeik te hebben met de vertanding en me koppelingshuis was eraf gelopen..

twan kwam toen met het idee om johan's blok eronder te smijten! ( bedankt johan :D )

binnen uurtje stond de scooter weer te draaien met johan's blokkie eronder. Heb daardoor wel de kwali moeten missen, maarja ik d8 een goede start maakt veel goed.

race 1:
wisten niet hoe t blokkie zou lopen, dus was weer is gokken. Toen het stoplicht op groen sprong gaf ik gas maar kwam niet vooruit.. na ff steppen en klooie begon die eindelijk te rijden.. eenmaal aangekmen bij de 1st bocht was de rest al een stukkie verder. Aangezien ik ook nog is als laatste moest starten werd het dus moeilijk. Heb geprobeerd als een gek te sturen en ging er voor de volle 100% voor. Helaas liep de scooter nog wel wat te arm waardoor ik echt moeite had iedereen bij te houden. Na heel wat rondes sturen,driften en gas geven ben ik uiteindelijk nog 11 de geworden.

race 2:
ff paar maten groter in sproeier gegaan, helaas liep de scooter nog steeds wat te arm. Bij de start kwam ik gelukkig beter weg en wist al 2 of 3 plaatsen te pakken. Al vrij snel had ik er een paar ingehaald en zag ik cunoh verderop stoeien met nicky six. Ik liep steeds meer op het groepje in en na een tijdje scheelde t maar 1 bocht.. toen ik eindelijk me aansluiting had gevonden kwam ik een achterligger tegen... *boem* schuiver.
ik had 3 plekken verloren en kon dus weer overnieuw beginnen. UIteindelijk nog wat mensen terug weten te pakken en als 12de geeindigd.

afgezien van de motorische problemen een onwijs leuke dag gehad. Wat ik wel jammer vond,is dat sommige mensne de blauwe vlag keihard negeren. Wat bij mij dus leidde tot een valpartij! En volgens mij is het bij meerdere gebeurd...
 
vind dat er mooie foto's worden gemaakt, zeker van uit het scooterforum, maar ik zie echt 0.0 foto's van pitbike's of zo, terwijl jullie dit wel promoten

kan hier mis verandering in komen?

gr pitbike crew
 
vind dat er mooie foto's worden gemaakt, zeker van uit het scooterforum, maar ik zie echt 0.0 foto's van pitbike's of zo, terwijl jullie dit wel promoten

kan hier mis verandering in komen?

gr pitbike crew

Zoals aangegeven wordt komen er nog meer foto's. Helaas zijn hier mensen wel erg ongeduldig. Van de vorige wedstrijd heb ik echt veel pitbike foto's geupload !
 
best leuk als er nergens een foto van mij te vinden is

Ga ergens anders janken joh,
Denk je nou echt dat ze foto's gaan maken van iedereen?
Dit jaar heb ik ook nog geen foto's gezien van mij, en paar keer van vorig jaar ook niet.
Anders huur je je persoonlijke fotograaf:L
 
Back
Top