8 april 2006 - Francorchamps

ScatMan said:
ik begrijp je wel melf,maar ik wist dat niet ,ik weet misschien nog een paar dingen niet,het was eerste wedstrijd en zal er op letten volgende keer
sorry:)
om je nog even de gevolgend duidelijk te maken
lees dit topic eens
een toeschouwer moest bijna zijn been geamuteerd worden vanwegen roekeloos rij gedrag, daarom is het dus zo belangrijk dat je niet in rennerskwartier mag rijden. dit is niet om vervelend te doen maar hoop dat je weet wat de gevolgen kunnen zijn en dat diskwalificatie dus het minst erge is wat er kan gebeuren :)
 
nou dat is geen lol voor die jongen hoor, ik weet zelf hoe het is om iets te verbrijzelen en loop er al 1,5 jaar mee dat is geen pretje en helemaal niet vermakelijk. En ja dat is het goeden topic, afgelopen weekend in perkpolder. Het rennerskwartier bij een meeting of race zijn het zelfde alleen bij een race is iedereen nog iets serieuzer met zijn hobby bezig maar dat wil niet zeggen minder gevaarlijk.
 
ScatMan said:
kerel,niet iedereen hoeft het me 100 keer uit te leggen hoor:Z
en wie zegt dat ik het leuk vind dan?
:Z
onder andere de "lol" en het :+ smily in je post doen het overkomen dat je het leuk vindt.
daarnaast blijf ik me ergeren aan jou reacties op dit soort dingen, want door die :Z smily die je er bij post komt het op mij over als of je er eigenlijk niks omgeeft wat de gevaren zijn en dat iedereen maar zijn mond moet houden omdat jij toch wel doet waar je zelf zin in hebt, en daarom blijf ik er over door gaan :| want dat zijn net dingen die niet kunnen tijdens een een race
 
rofl,die lol staat er bij omdat ik dacht dat het de verkeerde topic was omdat het over een scootersprint ging ofzo,
en die : '' :Z '' staat er omdat jij de hele tijd erover door gaat en omdat ik niet zij dat ik het leuk vond
 
Ondertussen is de mailing weer verzonden en is het duidelijk vermeld dat het sportreglement serieus genomen moet worden, vooral het punt ivm rijdne in het rennerskwartier. Dus einde discussie geloof ik ;)
 
Back
Top