[5th]patrick Kraken ? 29 May 2007 #183 Update, Spul terug van de Coater, Close up van t frame Padock, Frame en padock, gaatjes in het frame zijn aan 1 kant niet zo mooi gelukt me klauw zat toen in het gips en moest persee wat doen, maar al gauw gestopt En me carterkap moest er ook aan geloven, zowel design, als koeling, Dat was het weer, nu rustig aan opbouwen, van de week ff bandjes regelen, Greetz
Update, Spul terug van de Coater, Close up van t frame Padock, Frame en padock, gaatjes in het frame zijn aan 1 kant niet zo mooi gelukt me klauw zat toen in het gips en moest persee wat doen, maar al gauw gestopt En me carterkap moest er ook aan geloven, zowel design, als koeling, Dat was het weer, nu rustig aan opbouwen, van de week ff bandjes regelen, Greetz
R3-Parts R³-parts 29 May 2007 #186 ziet er erg netjes uit de gaten inje carterkap zijn erg vet gedaan !!
Denna Soes Bolkont 29 May 2007 #187 Gaaf , Pat . Coating is echt netjes en die gaatje achterin de carterdeksel zijn ook heel nice :W.
patje_apeldoorn ::TSA:: 29 May 2007 #188 Nice pattie Vind die carterdeksel goed gelukt ! Ga zo door Mvg Patje_apeldoorn
MB Well-Known Member 29 May 2007 #190 goed bezig sponsor van me! in elkaar pleure die handel en gaan met mhr banaan!
ZipSjezer Easy Stuntin 29 May 2007 #194 vet man. patie ik wil het ding echt ff op 2 wielen + blok zien man! verschrikkelijk gewoon. check je vast nog wel ergens op een meeting :W :* dushi ntb je w33t
vet man. patie ik wil het ding echt ff op 2 wielen + blok zien man! verschrikkelijk gewoon. check je vast nog wel ergens op een meeting :W :* dushi ntb je w33t
Dennis. Retired 30 May 2007 #197 Hij heeft eindelijk ze frame terug hoor! Ziet er goed uit hoor pattie!:W In elkaar hange die hap:*
[5th]patrick Kraken ? 30 May 2007 #198 ja jonge,s hij staat al bijna in mekaar vrijdag ff blokkie ophalen en bandjes, zaterdag mischien op wielen maar veel onderdelen hebben al plek gevonden op de brommert binnekort meer,
ja jonge,s hij staat al bijna in mekaar vrijdag ff blokkie ophalen en bandjes, zaterdag mischien op wielen maar veel onderdelen hebben al plek gevonden op de brommert binnekort meer,
Mike_Ark Gewoon vers ;) 31 May 2007 #200 Eey pattie... begint er al goed uit te zien! ik kom van de week nog wel ff langs, even alles goed bekijken. Last edited: 31 May 2007
Eey pattie... begint er al goed uit te zien! ik kom van de week nog wel ff langs, even alles goed bekijken.