This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[5th] Heineken SR

Status
Not open for further replies.
hmm, ik weet niet. het is mss wel leuk als je meer gaten gaat hebben maar dan zijn het er mss weer teveel zoals BT al zegt
 
Ziet er wel leuk uit! een et is ook effectief hè! misschien nog een leuk ideetje, ff die helm-ophang-ding dicht plamuren ziet er veel mooier uit

Greeetz
 
Dickozzz said:
Ziet er wel leuk uit! een et is ook effectief hè! misschien nog een leuk ideetje, ff die helm-ophang-ding dicht plamuren ziet er veel mooier uit

Greeetz

hmm ja helm ophaning maak ik n beugeltje voor me aim denk ik het frame nummer plaatje beni k wel al meej bezig

thnx voor ideej

greetz
 
je bent errug lekker bezig, maar dat wist je al
En die uitlaat :W
Binnenkort ff meeten als we allemaal zon beetje klaar zijn met de scoots

L@terzz
 
binnenkort ben je orgineel als je geen c21 onder je scoot hebt hangen :X maar het blijven mooie uitlaatjes.
 
weer n update
ehm ff wat fotows van me sr innuh opbouw met passen en meten van 2e rad en hoe het er uit gaat zien.





Ook een andere Carb gehaald jahwel een Keihin 28 PWK en pia spruistuk met filtertje gaskabeltje en ja xsh wig komt er aan THANX @ Martijn


En dan de dag opbrengst bij elkaar:
-Waterpomp revisie zetje
-Gaskabeltje
-Keihin pwk
-Benzine filter
-Yasuni c21




ik hou jullie op de hoogte

greetz
 
Last edited:
Spasta said:
mooi spul,

kan je eigenlijk ook zo'n benzinefiltertje van een auto gebruiken? die zien er hetzelfde uit.


zolang de gaatjes redelijk groot zijn dat je olie smering er ook door heen kan dan wel
zolan je maar niet zo,n filter met dat soort van papier heb dat houd het tegen namelijk

greetz
 
[5th] klaas said:
vieze overloper
lat mij maar weer alleen met me pro race en me samba............

hahahahhaa

heuj ehmmm je weet dat ik altijd van je zal blijven houden
ehm

trouwens onder zie ze aerox zit nu n c21

maar goed ik spreek je

greetz
 
Heey.. echt uber bruut dingetje man..!! Doet ook best bling bling..!!
Maar is het misschien wat om de ophanging van je c21 ook te polijsten? staat denk ik mooi bij je waterpompdeksel..!!
En die gaatjes zou ik niet door laten lopen tot het MHR.. dat word denk ik weer te druk..!!

Maar voor de rest echt super ding..!! ga zo door!!
 
Status
Not open for further replies.