5 september legale meeting

Ok dan maar een sfeerimpressie :p

DSC05361.jpg


Runner 180 bromfiets 'van' een neger :rolleyes:

DSC05393.jpg


Verdwaalde pool/koerier?

DSC05382.jpg


Kamikaze plein/ destruction derby

DSC05409.jpg


freetschuur waar ik nog geen droog brood van zou lusten op wielen evenals de woonwagen/broeikas op de achtergrond

DSC05429.jpg


*D

Voor de rest van de foto's moet je hier ff kijken

http://members.lycos.nl/fotoruimte/heerlen/
 
Twin said:
Ik heb nog gezegd tegen die mensen van de testbank dat ze minimaal 3 runs moeten maken en dan de hoogste daarvan moet pakken. ( het gaat immers om hoogste max. vermogen ! ) De eerste run heb je altijd dat de scooter niet doorloopt als je dan even verder gaat weet je ook echt wat een scooter doet.

Verder was het ook echt fout dat degene die op de bank gas geeft niet op de meters van de software kan kijken. Je weet dan geheel niet met welke snelheid je aan het meten bent en daarmee nog niet of je uberhaubt het max. vermogen al gehad hebt. Ook dat heb ik ze verteld maar helaas deden ze er niets mee.

Ps.Ik ben er niet ziek van dat hun tijdsmeting Knapuh niet als winnaar heeft aangewezen, echter heb ik wel commentaar op de organisatie vanwege het toegepaste systeem, daar wil ik mij gal even over spuwen.
Ook de testbank metingen zijn nagenoeg waardeloos vanwege het bovenstaande; de metingen zijn niet echt correct uitgevoerd.

The Ant
:7

Hier heb je volkomen gelijk in ja.

Wij waren met een sonic erop. Hij was nog aan het klimmen en in een keer kapte de bank ermee. Je zag ook op de grafiek die daling. De pc viel uit en toen was de run afgelopen. Sloeg nergens op want hij kon zeker nog hoger. De sonic zat op 15,8 toen gebeurde het. Pc ging weer aan en hij printe de grafiek uit ook best vaag.

Voordat de sonic de bank op ging was er een dna met een twinner voor ons8P
Ik had bijna gevraagd of ik met de fiets erop mocht8P
 
jah met die bank was best puin mijn koppel was volgens de bank 14,2 nm wat wel erg hoog is :|

en dan nu de picca's

ronnie happy en ruud nog wakker
IMG_0002.JPG


onze homebeuner ivo
IMG_0003.JPG


onze scooters
IMG_0004.JPG


mijn neefje zijn scoot
IMG_0007.JPG


mijn scootie
IMG_0008.JPG


onze groep
IMG_0009.JPG


ons uitzicht
IMG_0010.JPG


onze duitse buren
IMG_0011.JPG


heb medelijde met diegen die moeten opruimen
IMG_0013.JPG


scootie op de kar voor naar huis
IMG_0017.JPG

IMG_0018.JPG

IMG_0019.JPG



sonic achterin de sprinter
IMG_0021.JPG


ik heb un pajero volgeladen met twee roxjes
IMG_0023.JPG


op de terug weg
IMG_0024.JPG
 
Last edited:
jij had wel 15 pk ik maar 8 en nog 15 nm halen, dus ik kan er van uitgaan dat die grafieken niet echt kloppen?

was mijn eerste keer bank, dus kan niet vergelijken met andere resultaten.
 
3700 mensen? naja denkutniet.. zou dubbel zoveel zijn als Lelystad een heel weekend...

PS: de tijdsmeting vond ik cool :X :X :X :X
evenals het startsysteem ;)

foto's volgen zo
 
@ enrico jah dat zegt genoeg, begrijp nu ook dat die grafiek op niks slaat.
maar voor mensen die het niet geloven, zal morgen ff grafiekje scannen, zien jullie mijn 15 nm met 8 pk.

das pas dikke weelies hoor, ik moet met 3 man voorop gaan zitten om geen weelie te maken :p
 
Back
Top