5 september legale meeting

ErwinB said:
DSC05355.jpg


Iemand die prijzen gezien? :X Cabrateur :P

Hahah laatste remmer van Vinkenslag
1517.gif


tis CARBARATEUR he :P:P

omFg dus..:X

prijzen zijn idd concurerend (ik denk da ik da verkeerd heb geschreven:S)
 
btw, volgens mij had diegene wat die yasuni R had gewonnen hem nog omgeruild voor een C20 (waar @ winkel een c16 prijskaartje aanzat)

Bank was ook wel fijn, 1e run werd er 1x gas gegeven, 8,6 pk. Daarvoor betaal je 10 euro.

De 2e run waren we de laatste op de bank, daar werd 2x gas gegeven 1e x 8,x pk, 2e keer 10,2 pk @ 92 km/u. :rolleyes:
 
jah, wazig tot de 80 km 8 ok en bij 85 km/uur opeens 10.2 pk. maarjah
volgende keer iets anders afstellen en 11 pk halen, tenzij ik andere cilinder heb, dan toch minimaal 14 pk ofzo.


en IDD binnen hingen een yasuni C16 met prijskaartje van C20, en op die C29 zat prijs kaartje van C16. dus als je die C20 wilde was maar 220 euro. als de verkoper het verschil niet zag, GELUK .
 
Michiel@Runner said:
btw, volgens mij had diegene wat die yasuni R had gewonnen hem nog omgeruild voor een C20 (waar @ winkel een c16 prijskaartje aanzat)

Bank was ook wel fijn, 1e run werd er 1x gas gegeven, 8,6 pk. Daarvoor betaal je 10 euro.

De 2e run waren we de laatste op de bank, daar werd 2x gas gegeven 1e x 8,x pk, 2e keer 10,2 pk @ 92 km/u. :rolleyes:

Ik heb nog gezegd tegen die mensen van de testbank dat ze minimaal 3 runs moeten maken en dan de hoogste daarvan moet pakken. ( het gaat immers om hoogste max. vermogen ! ) De eerste run heb je altijd dat de scooter niet doorloopt als je dan even verder gaat weet je ook echt wat een scooter doet.

Verder was het ook echt fout dat degene die op de bank gas geeft niet op de meters van de software kan kijken. Je weet dan geheel niet met welke snelheid je aan het meten bent en daarmee nog niet of je uberhaubt het max. vermogen al gehad hebt. Ook dat heb ik ze verteld maar helaas deden ze er niets mee.

Ps.Ik ben er niet ziek van dat hun tijdsmeting Knapuh niet als winnaar heeft aangewezen, echter heb ik wel commentaar op de organisatie vanwege het toegepaste systeem, daar wil ik mij gal even over spuwen.
Ook de testbank metingen zijn nagenoeg waardeloos vanwege het bovenstaande; de metingen zijn niet echt correct uitgevoerd.

The Ant
:7
 
Ach, concurrentie moet er zijn, gelukkig liggen 'we' nog ver voor.
Dat de kampers in de Vinkentering blijven, gaan wij fijn gassen op circuit Emmen.

Zoals ze bij rugby zeggen; de bal is rond.

:7
 
ach ja zolang ze Carbarateur zeggen (organisatie) een een C20 voor een 16 aanzien, maken ze zichzelf belachelijk!! Hoeven wij per slot van rekening niet te doen!! zijn ze zelf ook al veel beter in (gelukkig);)
 
Twin said:
Ik heb nog gezegd tegen die mensen van de testbank dat ze minimaal 3 runs moeten maken en dan de hoogste daarvan moet pakken. ( het gaat immers om hoogste max. vermogen ! ) De eerste run heb je altijd dat de scooter niet doorloopt als je dan even verder gaat weet je ook echt wat een scooter doet.

Verder was het ook echt fout dat degene die op de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=bank&v=56">bank</a> gas geeft niet op de meters van de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=software&v=56">software</a> kan kijken. Je weet dan geheel niet met welke snelheid je aan het meten bent en daarmee nog niet of je uberhaubt het max. vermogen al gehad hebt. Ook dat heb ik ze verteld maar helaas deden ze er niets mee.

Ps.Ik ben er niet ziek van dat hun tijdsmeting Knapuh niet als winnaar heeft aangewezen, echter heb ik wel commentaar op de organisatie vanwege het toegepaste systeem, daar wil ik mij gal even over spuwen.
Ook de testbank metingen zijn nagenoeg waardeloos vanwege het bovenstaande; de metingen zijn niet echt correct uitgevoerd.

The Ant
:7
hhhhaaaaaaalllleeeeeeellluujaaaaa in the name of jesus
AMEN!!
 
Btw, vinkenslag is toch dat kamp waar ze laatst die razzia's hebben gehouden en ze ladingen wietplantages, vuurwapens en illegale stroomtappen hebben gevonden, washet echt daar? :7

Emmen +ralf+
 
Ralf said:
Btw, vinkenslag is toch dat kamp waar ze laatst die razzia's hebben gehouden en ze ladingen wietplantages, vuurwapens en illegale stroomtappen hebben gevonden, washet echt daar? :7

Emmen +ralf+
nee ralfie zoals gemeld Vinketering ligt bij Maastricht, deze meet was in Heerlen!! maar locatie was ongeveer Vinkeslag (zelfde bloementelers) en Koningskettingen, Meisies op quads kompleet met zoveel goud dat ze er krom van liepen!!
 
Wij staan dus gister bij de mc donalds en wat zie ik daar binnen lopen iemand met een twins shirtje aan. Met een blauwe cross bril om z'n net met twins sticker erop. Staan ze buiten staat daar een heerlijke zwarte zip twins stuurtje hr2 en twins stickers en ook nog 2 kleintjes van swinkels hupelepup bedrijf maar knapuh of anthony weten jullie wie da is?
 
jah idd niemand meer foto's ? er waren 3500 man, waarvan er misschien 70 moesten race, dus die konden geen pics maken, maar de rest wel. Niemand anders pics? of filmpjes ?
 
Vdende said:
Wij staan dus gister bij de mc donalds en wat zie ik daar binnen lopen iemand met een twins shirtje aan. Met een blauwe cross bril om z'n net met twins sticker erop. Staan ze buiten staat daar een heerlijke zwarte zip twins stuurtje hr2 en twins stickers en ook nog 2 kleintjes van swinkels hupelepup bedrijf maar knapuh of anthony weten jullie wie da is?

Knapuh denks, of Aprilia SR2000 figuur :D
 
Vdende said:
Wij staan dus gister bij de mc donalds en wat zie ik daar binnen lopen iemand met een twins shirtje aan. Met een blauwe cross bril om z'n net met twins sticker erop. Staan ze buiten staat daar een heerlijke zwarte zip twins stuurtje hr2 en twins stickers en ook nog 2 kleintjes van swinkels hupelepup bedrijf maar knapuh of anthony weten jullie wie da is?
watergekoeld of lucht!!,
 
Vdende said:
Wij staan dus gister bij de mc donalds en wat zie ik daar binnen lopen iemand met een twins shirtje aan. Met een blauwe cross bril om z'n net met twins sticker erop. Staan ze buiten staat daar een heerlijke zwarte zip twins stuurtje hr2 en twins stickers en ook nog 2 kleintjes van swinkels hupelepup bedrijf maar knapuh of anthony weten jullie wie da is?
Dat is henri van ooij hij heeft een luchtgekoelde zip met sp kappen
vlamt wel hoor een twins actje
 
Back
Top