This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
8:30 vertrekken we hier, 8:40 daar ofzow , uitladen keuren, eten, drinken en een kruisje slaan voor de heer daar boven

Alles ingeladen, morgen alleen nog ff de scooter erop zetten.

Ga ff cd branden voor in de auto en dan maar heel erg hard biddenO-) dat het mooi weer mag worden in DamwoudeO-)O-)

Nou ik kom dus niet

Net even de polder in geweest presteerde al wat minder dan op Jubbega door te kleine zuiger (Nieuwe tijdelijk niet leverbaar:S) Maarja probleem was dat hij bijna niet start en me paps wil geen 260km rijden en vervolgens maar te hopen of het wel wil lopen, Dusja klaarmaken voor Genemuiden en zorgen dat ik helemaal up to date ben.

Gerben

Kmoe morgen in totaal 600km ofzo rijden x|
Eerst vanuit hier naar damwoude, en dan over andijk om me blok te hale, jongens van hgs kunnen helaas niet naar damwoude
en kmoe vlammen gvd *D
maja, tot morgen dus -:-

Raceroxie said:
Alles ingeladen, morgen alleen nog ff de scooter erop zetten.

Ga ff cd branden voor in de auto en dan maar heel erg hard biddenO-) dat het mooi weer mag worden in DamwoudeO-)O-)

wiuj doen wel meeten
hier helmond is het ook droog niet dat het boeit, maja
mijne loopt niet helemaal 100% maar beter dan niks
mensen tot morgen
te herkennen aan........ ach fuck jullie kenne me wel

Precies ff meeten is cool. Ken er nog weinig van hier dus is wel lachen om ff te doen.

Last edited:
voor degenen die nog wakker zijn: wie neemt er ff 50 partytenten mee(4x4) plus een stuk of 100 zijwanden met raam( leuk voor het publiek) kunnen we tenminste droog rijden.

Ik hoop op goed weer voor jullie allemaal en wens jullie een fijne dag. Ben er morgen helaas niet bij

JusSeb said:
Tis al opgeklaart hier , en ik ben er sowieso, ook al regent het pijpestelen, ik maak er gewoon een gezellig dag van !

idd me 2, iedereen goede reis toegewenst, en oant moarn :* :* :*

Scooter op de kar morgen vroeg ding achter de auto, en rijden maar. Ook nog een partytentje gehaald. Dus mooi relax zitten. En allemaal hope dat beetje droog blijft

Status
Not open for further replies.