4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
als deze vraag hier niet hoort dan hoor ik het wel....

maar heeft miss iemand voor zaterdag een zip sp nieuwe type gelagerde carterdeksel " over" die ik alleen zaterdag even mag gebruiken ???? :(

zou egt super zijn ;)

thnx alvast

Djdjango check pm;)

Wanneer iemand nog een startnummer zoekt. Ik heb er 2 liggen. Van lennart(129) en mij (94). Beide standaard scooterklasse.

Ik hoor het dan wel via pm.]

Steven

trouwens, ik denk dat we in de xtreme klasse een nieuwe kans hebber hebben :)

sim's rox is klaar... ik denk wel dat dat ding wat belooft.

op jubbega kwam hij (letterlijk) 5 keer omhoog en nog 8.1 sec !! serieus ziek ding, ben egt benieuwd hoe hij het nu gaat doen, het frame is namelijk drastisch aangepast

Vanavond weer effe getest, nu met nieuwe uitlaat. Start gaat goed en hard, maar het doorlopen gaat nu ietsje minder. Na 150 meter ligt de top zo rond de 110km/h. Morgen gaat ie de testbank op om hem helemaal op scherp te zetten, en dan moet ie echt weer knallen als een dolle.

Wil namelijk een beker :p +ralf+

JasperdB said:
trouwens, ik denk dat we in de xtreme klasse een nieuwe kans hebber hebben :)

sim's rox is klaar... ik denk wel dat dat ding wat belooft.

op jubbega kwam hij (letterlijk) 5 keer omhoog en nog 8.1 sec !! serieus ziek ding, ben egt benieuwd hoe hij het nu gaat doen, het frame is namelijk drastisch aangepast

Wie heeft dat gedaan dan? :P:D

Als het maar geen concurrentie voor mij wordt :P

mario said:
Vanavond weer effe getest, nu met nieuwe uitlaat. Start gaat goed en hard, maar het doorlopen gaat nu ietsje minder. Na 150 meter ligt de top zo rond de 110km/h. Morgen gaat ie de testbank op om hem helemaal op scherp te zetten, en dan moet ie echt weer knallen als een dolle.

Wil namelijk een beker :p +ralf+
uhm dan zal ik wel aardig geowned worden de 1ste 2 heats:P

Ondanks het feit dat wij nu 3 dagen (en Nachten) bezig zijn met "The Ugly" Zip/Frame 2F4R komen wij echt tijd te kort voor juiste afstelling.

Helaas :( :(

Derhalve Komt Damwoude Te Vroeg

(uitnodiging van een zeer aardige jongen die aanbood ipv hem aan de start te verschijnen komt hiermee helaas te vervallen)

maar in best zijn wij er wel:) daar hebben we het wel onder controle>

2F4R heeft gewoon TE VEEL koppel

zeer jammer mike, maar ik geloof goed dat je alles netjes op orde wilt hebben en goed aan de start wilt verschijnen met dat ding :D
maar de andere 2 komen wel?

2000sste post 8P

Last edited:
mijn blok komt gvd ook niet af voor damwoude. De straler zijn parels waren op 8P, dus me blokkie komt pas zaterdag. Eveneens maarkt marco ook niet echt veel actie om me speed voor damwoude klaar te hebben (alleem hemd afdraaien).

Maaaaaaar, ik ga dus gewoon rije met me oude carters en ouwe speed :*
Ut is nie anders...

sonic tuning said:
de mijne loopt wel lekker.

is gewoon klaar voor damwoude zou nog wel effe elek pompje kunnen inbouwen

mzzl

Beterzz wordt mooie sprint tussen ons 2
Als me scoot mooi loopt uiteraad,maar daar ga ik vanmiddag voor zorgen -:-

Ik heb intussen weer een paar tienden topvermogen erbij, ietsje minder "punch" op het begin en beter doorlopen bij hoge snelheid. Alleen moet ik het blok nog onder mijn sprinter bouwen en gaan oefenen, ik heb geen idee of er nu een beetje mee weg te knallen is... Dus voor mij is het allemaal erg krap, maar ik zie wel hoe het eindigt zaterdag.

C4rN said:
mijn blok komt gvd ook niet af voor damwoude. De straler zijn parels waren op 8P, dus me blokkie komt pas zaterdag. Eveneens maarkt marco ook niet echt veel actie om me speed voor damwoude klaar te hebben (alleem hemd afdraaien).

Maaaaaaar, ik ga dus gewoon rije met me oude carters en ouwe speed :*
Ut is nie anders...

je cilinder wordt vandaag opgestuurd, dus morgen heb je hem wel binnen ;)

Mijn is gisteren klaar gemaakt, ik hoop toch stiekem bij de laatste 5 te zitten in de std.scooterklasse.

Status
Not open for further replies.
Back