This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Aangezien me blok doormidden is, is er 1 plek vrij in extreme klasse.
als iemand die wilt hoor ik dat wel

hoe zit dat als je door gaat naar de kwart finales ofzo?

hebben ze dan van je eerste heats een gemiddelde tijd genomen, of de beste tijd? beste tijd neem ik aan?

nu dan nog ff het actuele weer van onze echte piet paulusma

t zie t er niet echt positief uit:
zaterdag 4-06-2005:
19 max temp
12 min temp
W-ZW wind richting
2-5 wind kracht
40 % regen
50 % zon

bron: www. omropfryslan.nl

--------------------------------------------------------------------------------

© 2005 Omrop Fryslân, Bywurke: 1-6-2005

Was je ff in de war met de aerrroxxx

Maar jij zit niet in de scooterklasse sander ?

Er was nog overal ruimte, er kon de dag zelf nog ingeschreven worden als het zo bleef, omdat veel nog niet betaald hadden.

JusSeb said:
RonaldV maakt ook wel een kans in de Xtreme klasse.
Idd de kleine hoomboy gaat eg vet hard, mar hij legt het tog wel af tegenover een van schie/joel/mario maar denk wel dat hij stuk hoger komt dan bij jubbega

std vertanding er weer inproberen te zetten komt erineens een barst in me vertandings deksel:X
effe kijken of dat nog te fixen is
verder moet ik em daarna nog wel effe gaan afstellen
gaat wel goedkomen

heb er veel zin in
zie jullie over 3 nachtjes

adioz

kappen zijn klaar, morgen scoot ophalen kapjes erop en oefenen voor sprints en dan ben ik er klaar voor

ik ben nog lang niet klaar
morgen dnek ik maar effe afmonteren en afstellen

maar komt goed ,hoop dat weer mee zit en ik onder de 8 rij -:-

Ik had geen compressie meer.. met de Krd kan ik niet op tijd een krd zuiger krijgen... Nu rijdt ik met aangepaste mhr zuiger ... loopt wel leuk maar niet heel leuk das best wel minder.....

onze leeft weer sinds een half uur terug , nu nog proberen wat pit eruit te krijgen..

Status
Not open for further replies.