This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
KrazieHansie said:

Gaat het hier nu over friesland? of over scooters?

Sjah, het boeit me vrij weinig voor, maar dat nationalistische friese gedoe, doe je maar buiten in de polder ofzo...:L

Hap effe met z'n 3e'en dan +ralf+

(we gingen toch allang weer door over de scooters...toch?)

Wie denkt er trouwens, dat de serieuze titel-kandidaat is? Of tenminste, een erg goede kans maakt ?

Ik denk echt dat ik alles kapot ga vlammen daaro 8P . Mijn ding loopt zo bar slecht dat ik bijna bij kan gaan trappelen .

Ik denk dat Joel en Mario een behoorlijke kans maken daar .

Sprintfreaks hier op het forum ding gaat ook al een kanon reed met Jubbega ook met de top mee

Hij heeft gewoon een van de beste kansen, twins is er niet.
Kan zover geen bekenden vinden op de lijst, misschien nog snelle onbekenden.

van de site: Er zijn maximaal 2 valse starten per deelnemer per rit toegestaan, daarna volgt diskwalificatie voor de rit, niet voor de gehele race!

en nu hopen dat ze zich daar aan gaan houden, en niet zoals bij jubbega het door de vingers zien...

Bee-Racing said:
van de site: Er zijn maximaal 2 valse starten per deelnemer per rit toegestaan, daarna volgt diskwalificatie voor de rit, niet voor de gehele race!

en nu hopen dat ze zich daar aan gaan houden, en niet zoals bij jubbega het door de vingers zien...

dan rij je tog gewoon terug naar de start en wijs je ze op deze regel
en als je dan tog door moet rijden blijf je gewoon stijf staan

Sander said:
Hap effe met z'n 3e'en dan +ralf+

(we gingen toch allang weer door over de scooters...toch?)

Wie denkt er trouwens, dat de serieuze titel-kandidaat is? Of tenminste, een erg goede kans maakt ?

std scooter : jan jelle
xtreme : joel / van schie (mario/chiel miss ook goede kans)

Vergeet niet dat er nog iemand mee doet in de xtreme klasse die maar een paar kilo onder zijn kont heeft en 23 + pk 8)
Rooie Top aka Cris

is er toevallig nog iemand in de STD scooterklasse die zijn plekje af wilt staan ?

inschrijfgeld word natuurlijk wel terugbetaald 8)

Status
Not open for further replies.