antonrox said:2 uur is nog wel te doen toch ?
Ik moet om 5 uur mijn nest uit , we vertrekken hier al rond 6 uur sochtends , is bijna 250 km rijden , en aangezien je met een boedelbakje/aanhanger maar 80/90 mag... +ralf+ Laat staan dat we er in 1 keer naar toe rijden.. Friesland kom je wel , de weg richting damwoude ook (denk ik :X )
is het BTW allemaal een beetje makkelijk te vinden ? Staat Damwoude ruim van te voren al aangegeven of is het een klein dorpje dat ( 'net zoals mijn dorpje' ) 1 km van te voren pas aangegeven staat?
JusSeb said:Voor jouw jah, wij hebben maar 5minuten rijden
Bart.T@zipsp said:eikel 5 minuten rijden, wat dacht je van 4 uur :| :+ niet leuk maar wordt rond 5 uur half 6 aanrijden.
:henko: , je moet er wel IETS voor over hebben he :*Arno said:Word weer om 05.00 weg rijden :'(
Mja t moet maar 8)
nee hoor ik ga me 100% foccussen -:-JusSeb said:haha, hopelijk sta je niet brak @ start na zo'n lange rit:*
Marcel said::henko: , je moet er wel IETS voor over hebben he :*
Bart.T@zipsp said:ja idd 5 uur aanrijden ongeveer hier mischien wat later magoed
ik woon in helmond zo'n 30 kilometer van eindhoven af
sonic tuning said:valt toch wel meej voor sommige.
ik moet fucking om 4 uur half 5 al weg. het is denk dik 350 km rijden
hopelijk is het mooi weer. zaterdag en van de week want moet nog afstellen
groeten
300m daar gaan we nie vanuit he dennisDennis@Tph said:Vanaf hier is het ok zo ver. zoveel km rijde voor mischien maar 300m sprinten..