4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
2 uur is nog wel te doen toch ?:P

Ik moet om 5 uur mijn nest uit , we vertrekken hier al rond 6 uur sochtends , is bijna 250 km rijden , en aangezien je met een boedelbakje/aanhanger maar 80/90 mag... +ralf+ Laat staan dat we er in 1 keer naar toe rijden.. Friesland kom je wel , de weg richting damwoude ook (denk ik :X )

is het BTW allemaal een beetje makkelijk te vinden ? Staat Damwoude ruim van te voren al aangegeven of is het een klein dorpje dat ( 'net zoals mijn dorpje' ) 1 km van te voren pas aangegeven staat :p ?

antonrox said:
2 uur is nog wel te doen toch ?:P

Ik moet om 5 uur mijn nest uit , we vertrekken hier al rond 6 uur sochtends , is bijna 250 km rijden , en aangezien je met een boedelbakje/aanhanger maar 80/90 mag... +ralf+ Laat staan dat we er in 1 keer naar toe rijden.. Friesland kom je wel , de weg richting damwoude ook (denk ik :X )

is het BTW allemaal een beetje makkelijk te vinden ? Staat Damwoude ruim van te voren al aangegeven of is het een klein dorpje dat ( 'net zoals mijn dorpje' ) 1 km van te voren pas aangegeven staat :p ?

de sprint begint bij bordje damwoude en eindigt bij damwoude :+
nee kidding, tis niet groot, ff op routeplanner kijken ;)

JusSeb said:
Voor jouw jah, wij hebben maar 5minuten rijden :p

eikel 5 minuten rijden, wat dacht je van 4 uur :| :+ niet leuk maar wordt rond 5 uur half 6 aanrijden.

Bart.T@zipsp said:
eikel 5 minuten rijden, wat dacht je van 4 uur :| :+ niet leuk maar wordt rond 5 uur half 6 aanrijden.

haha, hopelijk sta je niet brak @ start na zo'n lange rit :rolleyes: :*

Marcel said:
:henko: , je moet er wel IETS voor over hebben he :* :rolleyes:

I know 8) Ach binnenkort is het best dan word het hele dag blezen en dan is t voor jullie lekker een kk eind rijden 8)

Bijna in me achtertuin 8) Nee tis iets meer als half uurtje rijden ofzo (vanuit etten-leur, ligt tussen breda en roosendaal in) MAar dat is beter als dat tyfus eind naar Damwoude mgoed k heb er zin an voor zaterdag :P

valt toch wel meej voor sommige.

ik moet fucking om 4 uur half 5 al weg. het is denk dik 350 km rijden

hopelijk is het mooi weer. zaterdag en van de week want moet nog afstellen

groeten

Bart.T@zipsp said:
ja idd 5 uur aanrijden ongeveer hier mischien wat later magoed
ik woon in helmond zo'n 30 kilometer van eindhoven af

Vanaf hier is het ok zo ver. zoveel km rijde voor mischien maar 300m sprinten..

sonic tuning said:
valt toch wel meej voor sommige.

ik moet fucking om 4 uur half 5 al weg. het is denk dik 350 km rijden

hopelijk is het mooi weer. zaterdag en van de week want moet nog afstellen

groeten

4 uur ":X
ben je om 8 uur daar

Dennis@Tph said:
Vanaf hier is het ok zo ver. zoveel km rijde voor mischien maar 300m sprinten..
300m daar gaan we nie vanuit he dennis :D
maar het is denk ik wel de moeite waard en heb je toch wa te doen he.. hahah spreek je.

Status
Not open for further replies.
Back