4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Ja, laten we zeggen "brabantse nachten zijn lahaang....."
Haha, wij hebben dus meer tijd om late uurtjes te maken. :P
-:-
Overigens zie je overdag toch wel meer :X

weet iemand het telefoon nummer van de brommersprint-damwoude?

vriend van me heeft namelijk wel betaald maar staat er niet bij:)

naja mijn scooter loopt nog niet:( vandaag maar effe kijken @ lasser hoe het vordert met met blok,remklauw ophanging was namelijk afgebroken...
Dan kruk nog monteren+plus rest van blok en wachten om me nieuwe zuiger en afstellen en gaan -:-

maar komt wel goed :)

startnummer van me is 81

Ik heb een probleempje ook , ik heb namelijk 2 keer betaald :rolleyes:

Het zit zo : ik had het geld via mijn rekening overgemaakt , maar ik vond het nogal lang duren voordat ik bericht kreeg van de brommersprint , dus ik dacht dat er iets was fout gegaan met de betaaling... Toen heb ik dus via mijn moeders rekeing het geld overgemaakt , en toen reageerde ze wel per mail dat ze het geld hadden ontvangen..

Maar tot een aantal dagen terug zag ik dat het ook bij mij was afgeschreven... :X Dus heb ik 2 maal betaald ( mijn ma haar rekening en mijn rekening ) Hoe dit op te lossen.. Gewoon contact met hun openemen neem ik aan.. maargoed

Arno said:
Lees is een paar pagina's terug daar heb ik hem weg gezet.

tnnx gevonde :)

weet iemand iets meer over de tijd van de keuring/etc? ken het namelijk zelf niet vinden

patrick zit gelukkig in berghem daar gaat hij even de st. A klasse domineren (als gilbert hem daar niet voorbij komt teminste) dus ja wie gaat de scooterklasse ownen? ik denk dat het nu een mooie strijd zal worden we zien het wel

Status
Not open for further replies.
Back