4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Hmmmmmmz...

€ 34,30 Voor retourtje leeuwaren... Dan nog 14 strippen... 6 euro voor strippen.... 40 Euro vervoer :X
Volgens mij ga ik toch maar iemand omkopen om te rijden...

EDIT: Had het ff opgezocht, strip kost idd geen 80 cent :)

Lijn51 rijd elk uur op zaterdagen.
Vertrekt op het hele uur vanaf Station Leeuwarden (dus 9.00; 10.00 etc)

Busrit naar Damwoude duurt kleine 40minuten.
Vanaf dichtstbijzijnde bushalte is het nog een 5min lopen door Damwoude Down-Town :W

Een op roep voor vervoer naar damwoude vanuit limburg : Zijn er mensen die vanuit limburg naar Damwoude gaan en nog plaats hebben voor 1 persoon en 1 scooter . Laat dit aub zo snel mogelijk weten via pm . Ik zou erg graag willen gaan . Er zit ook een leuke extra aan vast voor de mensen in die auto die mij komen halen :)

BT&D said:
Een op roep voor vervoer naar damwoude vanuit limburg : Zijn er mensen die vanuit limburg naar Damwoude gaan en nog plaats hebben voor 1 persoon en 1 scooter . Laat dit aub zo snel mogelijk weten via pm . Ik zou erg graag willen gaan . Er zit ook een leuke extra aan vast voor de mensen in die auto die mij komen halen :)
Jij betaald me een keer 500,- en wij praten nergens over :P:P:P
Haha :)

BT&D said:

ken je verder dan geen lui in de buurt die ook gaan, ik geef je weinig kans zo :)

nope , die gaan niet of hebben geen plaats meer . Daarom vraag ik het hier en in mijn project.

BT&D said:
nope , die gaan niet of hebben geen plaats meer . Daarom vraag ik het hier en in mijn project.
Kan je geen auto regelen in familie verband ofzuh en een kar is altijd wel aan te komen... toch ? :S

Stel je hebt je ingeschreven in std scooterklasse, maar je komt op die dag zonder kappen aan om een of andere reden.... Kun je dan niet meedoen? of zullen ze je gewoon indelen bij extreme?

En stel je hebt wel voorkappen etc erop behalve de achterkappen? :rolleyes: Dat je in iedergeval duidelijk kunt zien om wat voor scooter het gaat? Maken ze daar ook al problemen van ?

ik denk t niet want k gloof dat die zip van JasperdeB ook geen achterkappen had en tog meereed @ std klasse...(correct me if i'm wrong =) )

Bij jasper zitten alleen de uhm hoe zal ik ze noemen de skirts er niet op de complete achterkap wel zolas je kan zien op veel foto's ik meen dat dit al tig keer is uitgelegd;)

kir said:
En stel je hebt wel voorkappen etc erop behalve de achterkappen? :rolleyes: Dat je in iedergeval duidelijk kunt zien om wat voor scooter het gaat? Maken ze daar ook al problemen van ?
in jubbega maakte ze al een probleem omdat ik geen beenkap had (WEL onderkuip)
en geen kap voor me cilinder
dus ja....
doen ze moelijk over ja denk ik :) da weet ik wel zeker :)

Bart.T@zipsp said:
in jubbega maakte ze al een probleem omdat ik geen beenkap had (WEL onderkuip)
en geen kap voor me cilinder
dus ja....
doen ze moelijk over ja denk ik :) da weet ik wel zeker :)

ja ik hoorde het ook idd, vreemde zaak.... want ik meen tog ergens gelezen te hebben dat in de std scooterklasse alleen de voorkap en achterkappen er op moeten zitten. :?

Status
Not open for further replies.
Back