Jij betaald me een keer 500,- en wij praten nergens overBT&D said:Een op roep voor vervoer naar damwoude vanuit limburg : Zijn er mensen die vanuit limburg naar Damwoude gaan en nog plaats hebben voor 1 persoon en 1 scooter . Laat dit aub zo snel mogelijk weten via pm . Ik zou erg graag willen gaan . Er zit ook een leuke extra aan vast voor de mensen in die auto die mij komen halen
BT&D said:Een op roep voor vervoer naar damwoude vanuit limburg : Zijn er mensen die vanuit limburg naar Damwoude gaan en nog plaats hebben voor 1 persoon en 1 scooter . Laat dit aub zo snel mogelijk weten via pm . Ik zou erg graag willen gaan . Er zit ook een leuke extra aan vast voor de mensen in die auto die mij komen halen
Kan je geen auto regelen in familie verband ofzuh en een kar is altijd wel aan te komen... toch ? :SBT&D said:nope , die gaan niet of hebben geen plaats meer . Daarom vraag ik het hier en in mijn project.
in jubbega maakte ze al een probleem omdat ik geen beenkap had (WEL onderkuip)kir said:En stel je hebt wel voorkappen etc erop behalve de achterkappen? Dat je in iedergeval duidelijk kunt zien om wat voor scooter het gaat? Maken ze daar ook al problemen van ?
Bart.T@zipsp said:in jubbega maakte ze al een probleem omdat ik geen beenkap had (WEL onderkuip)
en geen kap voor me cilinder
dus ja....
doen ze moelijk over ja denk ik da weet ik wel zeker