4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Mensen , dit is een oproep van mij voor vervoer naar damwoude voor mij en mijn scooter . Heeft er iemand , die vanuit Limburg naar Damwoude gaat plaats voor mij en mijn scooter over ? Zo ja , laat dit even via pm weten , dan zou ik echt heel blij zijn .

als je bij brommersprint.nl gewoon naar inschrijvingen gaat en dan je klassed heb je toch al de lijst.... kan je toch ook zien tegen wie je moet...

KrazieHansie said:
als je bij brommersprint.nl gewoon naar inschrijvingen gaat en dan je klassed heb je toch al de lijst.... kan je toch ook zien tegen wie je moet...

Duidelijk geen verstand van zaken x|

:), ik heb ook nog geen bericht , maar als je eenmaal geld heb overgemaakt , denk ik dat het zeker goed komt

RobinV said:
Duidelijk geen verstand van zaken x|
Ja toch hoe het daar staat is je inschrijfnummer nah dat nummer is veranderd maar die lijst niet dus dan kan je toch zien tegen wie je moet.....duhu

waarom staan btw robbert pronk en sander balk ingeschreven :?
robbert gaat die dag racen neem ik aan... en sander gaat uiteraard mee.... + waarom staat sander in de extreme klasse x|

vreeeeemd verhaal weer :P

tom (c4rn) we moeten echt snel voor vervoer zorgen anders word het geen damwoude voor ons.

hopelijk vinden we snel iemand die kan rijden voor ons want ik zou zo snel niet meer weten wie ik daar nu nog voor moet vragen.maar doe me best.

groeten

sonic tuning said:
tom (c4rn) we moeten echt snel voor vervoer zorgen anders word het geen damwoude voor ons.

hopelijk vinden we snel iemand die kan rijden voor ons want ik zou zo snel niet meer weten wie ik daar nu nog voor moet vragen.maar doe me best.

groeten

Same here :|

sonic tuning said:

groeten

hoop voor je dat het lukt, moet tegen jouw namelijk -:-

Status
Not open for further replies.
Back