This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Nee, ik insinueer juist dat hij mierenneukt. Voor de grap: zoek een Yamaha Jog-R op Marcel :L Precies: groot achter, klein voor. Het komt dus voor en is dus toe te passen.
Tegen een andere vork zijn ook argumenten aan te voeren, moet het daarom verplicht worden gesteld met die verrotte pia-vorken te blijven rijden...nee toch?
Er werd aangehaald dat veren ook verschillen..als je geen andere velgen mag hebben zijn er zeker argumenten tegen vervangende veren te vinden.

Mij boeit t totaal niet, alleen niet iedereen heeft een dergelijk inzicht in zaken als jij, ik en de die-hard scooteraar. Dat levert op de dag van de sprint onenigheden op, terwijl de sprintdag bedoeld is om te sprinten en niet om te janken!
Als je verder niets toevoegt aan het topic, shut up!

Aub geen reacties op deze reply, want die zullen het niveau (en dus de effectiviteit) van het topic omlaag halen!

Razma said:
hadden ze dat ook moeten doen?

Maar dat hadden ze dus niet gedaan, dus dan is het niet fair als de een wel word gediskwalificeerd, terwijl de ander vrolijk 3x een valse start mag maken.

rafffffa said:
Loop Niet zo te janke allemaal wees blij dat er legale meetings zijn

mee eens er zouden er veel meer moeten zijn
alleen standpunt blijft hetzelde REGELS ZIJN REGELS

rafffffa said:
houd je bek kill niet om jou mening gevraagt

kijk ff uit wat je zegt ofzo... :|

Maar goed.. ik heb veel gelezen afgelopen paar dagen en bij veel dingen zal rekening gehouden worden wat de sprint competitie betreft

Ik kreeg net mail van SBD Damwoude dat aantal deelnemers vergroot is die er mee mogen rijden.

Ipv 200 nu 220, ik heb mijn reserveplek gekregen maar weer doorgeschoven aan iemand anders.
Dus er zijn 20 extra rijders blij gemaakt @ std scooters.

Arno

Denk post, aangezien ik niets heb ontvangen hier in het diepe Zuiden.

Ik kreeg net een Mailtje van ene froukje.

Hier :

Hallo,

Je bent nu definitief ingeschreven, we hebben het inschrijfgeld ontvangen. Je inschrijfnummer is veranderd in je startnummer. Dit is direct het startnummer voor 4 juni. Dus onthoud deze goed, je hebt hem nodig bij de ingang.

Inschrijfmummer 1-9
Startnummer 9

Froukje

Stichting Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.