dus mensen die beweren dat het niet aan de cilinder ligt, zeggen dus dat het mijn onkunde is!!!
jammer dat er mensen posten die echt niet weten waar ze over praten !!!
ik heb zelf 2 kitjes op de bank gehad waarvan beide de wand eruit liep !!! dus mensen die beweren dat het niet aan de cilinder ligt, zeggen dus dat het mijn onkunde is!!!
en het leuke is: bij 1 kit zakte het vermogen steeds verder weg, tot ik op een gegeven moment het blokje niet meer aan het lopen kreeg, cilinder eraf gehaald, en op verscheidene plekken begon het nicalsil te bollen (het zat er dus nog wel maar bolde op)
zeker ook te vast gedraait ? 8P
Als je gewoon contact opneemt met tedeschi en hij weet dat je er verstand van hebt(aan de manier hoe je het brengt) dan vergoed hij dit echt wel (bij mij iig wel)
ik draai cilinders gewoon met de hand aan , en soms ook vrij vast , waarom gebeurd het bij mij niet dan?
ik zou niet weten waarom een cilinder zou moeten vastlopen op tapeinden , dat is IMO gewoon gelul of een excuus oid..
bij onze classic 50cc's zitten de tapeinden zelfs letterlijk tegen de cilinder aan en draait 16.000 tpm , en die draaien we ook zo met de hand aan , dan zou die ook vast moeten lopen ..
als je de tapeinden echt te vast draai draai je ze gewoon kapot btw..
toch komen mijn zuigertjes een stuk netter uit mn cilinder sinds ik een moment sleutel heb
bij jou kan ik me dat wel voorstellen , als je net zo sleuteld als dat je praat :*
Toch nog maar even een foto erbij, om het nog duidelijk te maken !!
dit is dus een stnd mina 2fast cilinder die compleet stnd is en circa 2 uur op de bank heeft gedraaid (nota bene eigen 2fast blok)
verklaar deze vlek maar eens, waar je bij het rode omcirkelde zelf een hoekje al los ziet raken?
het donkere gedeelte kun je dus gewoon indrukken...
Misschien moet je eens wat rustiger aan doen met de 2fast in het begin.
Powerseal knalt er ook 9 van de 10x zo weer uit als je te snel vol gaat knallen.
De 2fast is geen evo of speed. Ding heeft nog geen reputatie. Daarom heb ik iig erg rustig gedaan met de 2fast.
Gewoon regelmatig af laten koelen en weer rustig warm laten worden.