23 juni Meeting Deventer ....

mja.... testbank en kraampjes wordt nix.... staat vast
het zal bij een 'meet & greet' moeten blijven...

We hebben alles geprobeerd wat mogelijk was
 
Originally posted by glanerbrug
Dus het gaat zondag gewoon door, maar wat is nu de locatie en hoe zit het met de bbq?

ik bel morgen WK Scooter Centre... die zitten 100m verderop... en hopelijk nog steeds speciaal op zondag open...

Als er met die mensen te praten valt kunnen we maybe toch ook testbank daar fixen...
 
Hey, dit is echt vett balen dat alles weer tegenzit. Gaan ze nou niet controleren rond deventer?? Ik kom wel natuurlijk.....en Inne ik zal een goed woordje voor je doen bij Wk dat we daar kunnen meeten. Protest doet de gemeente en politie misshien ook wat?? Laterzzz
 
Als alles bij WK zou kunnen doorgaan zou ik die mensen heel er g dankbaar zijn...

en als alles goed en rustig verloopt kunnen we waarschijnlijk volgende jaar kans maken op een volledige vergunning...
 
Euh is er al meer bekend over de controle's enzo?? Ik wil dolgraag komen maar als er gr0te controles zijn dan weet ik het niet...

En oja..... barbeque?????? Bier????????? Wil zelf ook wel bier meenemen hoor :p
 
Originally posted by F12 AC
Euh is er al meer bekend over de controle's enzo?? Ik wil dolgraag komen maar als er gr0te controles zijn dan weet ik het niet...

En oja..... barbeque?????? Bier????????? Wil zelf ook wel bier meenemen hoor :p

ze blijken bij politie en gemeente wel te begrijpen dat er vele mensen niet verwittigd kunnen worden dat de grote meeting afgelast werd... dus een 'hanggroep' kan er mee door...

ik denk dat ze redelijk genoeg zijn om niet extra te controleren...
 
Originally posted by F12 AC
Ok dan ben ik er zeer hoogstwaarschijnlijk. En mocht ik aangehouden worden declareer ik het wel bij Frank :p

Oja, voor jou, het kan zijn dat ik heel misschien WEL kom, dan neem ik Arnie wel mee. Maar dat zie ik zondag dan wel.
 
ehm, ik bne vandaag bij WK geweest en die lui vonden het allemaal heel klote enzo van de meeting. Ze zeiden "het gaat legaal niet meer door nee, maarja wij zijn toch open duzz"

BETERZZZ



C U there!
 
Originally posted by MoX
ehm, ik bne vandaag bij WK geweest en die lui vonden het allemaal heel klote enzo van de meeting. Ze zeiden "het gaat legaal niet meer door nee, maarja wij zijn toch open duzz"

BETERZZZ

das al positief :)
 
Mmm, ik ga nu sterk twijfelen, want ik denk dat er toch nog veel mensen gaan komen dan.

Wil ook wel eigenlijk komen dan..... BBQ ook door? :p

Wat is een beetje een redelijke aanvang tijd? Moet namelijk vanuit Rotterdam komen. Toch best wat planning.
 
Vieze vuile gore nakende dampende hoerige kutzooi.... nu moet ik werken :(

Deurne Crew is dus NIET aanwezig ;(
 
Jammer man, jah het is ook allemaal zo vaag en onzeker nog! Maar goed ik heb tog geen plannen dus als het niet de hele dag giet van de regen ben ik wel van partij... Met nog een aantal anderen, en de nunspeet clan! Kannik mooi dan ff een shirtje halen, dus Inne, dat van mij gaat iig nie meer per post...

Adios!
 
dr zullen zekers veel mensen komen, ik zoiezo, maar ik snap ff niet waar het nu moet gaan gebeuren, mogen we nu nog wel meeten op het voormalige meetingterrein??


Mzzls, Marc Z
 
Ik heb net Wk Scooter Centre gebeld of we daar terecht kunnen...

Hun zijn verwittigd dat de grote meeting is afgelast, maar meer ook niet... Daar zijn ze niet echt happy mee, ze weten dus niet of ze zondag open mogen zijn, wat er gaat gebeuren, waarom het is afgelast enzo... Er is hun door de 'organisatoren' (met name ook Frank dus) helemaal verder nix gezegd...

Toen ik zei dat er door de 'organisator' ook helemaal nix is geregeld om de mensen die zondag komen begrepen ze en waardeerden ze dat ik WEL een oplossing zocht...
met andere woorden... als ik nix probeer te regelen had die frank iedereen gewoon helemaal alleen laten staan op dat terrein zondag....

Maar goed, ze waren niet negatief, maar hij moest nog even overleggen met de baas.... Ook omdat ze niet weten of het zelfs mag enzo...
En als ze (hopelijk) meewerken zal testbank weinig of geen problemen opbrengen
 
Back
Top