Meeting Wieringerwerf - 9 Juni.

Status
Not open for further replies.

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
Algemene Informatie:
Lokatie: Wieringerwerf ( Noord Holland)
Entree: Gratis
Tijden: 13:00 tot 18:00 uur

Dag programma:
- De meeting wordt om 13:00 uur geopend.
- Er mag de hele dag gereden worden op de demobaan.
- Testbank contest (17:00 de uitslag).
- Custom show (17:00 uur de uitslag) Inschrijvingen bij de Scooter-power.nl / sp-parts.nl Stand.



Aanwezig/activiteiten:
- Live drive-in met DJ
- Demobaan;
- SP Verkoopstand + SP Scooterstand
- SP Testbank
- Eet- en drinkgelegenheid (alcoholvrij) / ijsstand.
- Custom show

Meer info volgt...

Contact:
Stand info mail naar info@sp-parts.nl
Meeting info: info@scooter-power.nl
 
Advertisement - register to remove this

Jeps, meeting is al jaren loos :)

Snap echt niet dat mensen de moeite nemen om daar heen te gaan.....
 
Ow my god :X ik wou hier naar toe gaan :L bedankt om dit ff te posten ...

Ps : zijn er dan geen andere "deftige non sbo meetings?"
Grtz Robby
 
Foto's van Razma zijn al van 3 jaar geleden, nog met de oranje sprinter van ''De Jager''.

Ik ben wel aanwezig, met of zonder scoot is nog onduidelijk. Anders alleen voor de pk contest en de stand.

15min. rijden :D
 
Dream onn...

Dat is een wanabee de jager nrg....., de echt staat al 3 jaar op stal en wordt echt niet geprepareerd voor zo'n balle meeting op een 75M klinker baan :D

Foto's zijn volgens mij van 2005 :)
 
Vind het maar een stel sjonny's bij elkaar. Wheelyen met zomerkleertjes en geen helm, lekker stoer man8). Als ik mensen zie rijden zonder helm hoop ik altijd dat ze een keer goed hard vallen:W. Njah ik ben der niet:)
 
Last edited:
Dream onn...

Dat is een wanabee de jager nrg....., de echt staat al 3 jaar op stal en wordt echt niet geprepareerd voor zo'n balle meeting op een 75M klinker baan :D

Foto's zijn volgens mij van 2005 :)

dit is wel de nrg van de jager

de meeting was in 2003/2004

en het is inderdaad een heel erg slegt wegdek
 
waar zien jullie dan de NRG van De Jager?

Niks jullie, hij :+ denkt hem te zien...

Maar dat is iemand die met de jager stickers reed op zijn (fluor/gele) nrg...

*Edit* Speurt foto van de jager nrg op :+, volgens mij weet de helft hier niet hoe dat ding er uit ziet :)

Let op robb, komt ie (origineel onderschrift trouwens?)
roller20-1.jpg


En heel toevalig vandaag nog bij de jager geweest en nog over de nrg gehad..., en hij is er nog steeds :W

We gaan wel heerlijk offtopic :D, mwaa moeten zo'n nutteloos topic voor zon loze meeting toch een beetje vullen...
 
Last edited:
Niks jullie, hij :+ denkt hem te zien...

ja dat bedoel ik , die nrg lijkt in de verste verte niet op die van De Jager , ja of je moet kleurenblind zijn ofzo :D

En alleen omwille het jaartal had het hem niet kunnrn zijn , ik meen dat ie sinds Lelystad 2003 niet meer gereden heeft door een kapotte vertanding
 
De demo baan wordt nu recht inplaats van het hobbel weggetje van vorige keer.

Ook mag er niet zonder helm gereden worden anders wordt je het terein af getuurd. ( hier hebben wij bewaking voor lopen)

Foto's en vergelijkingen die jullie maken zijn van 3 jaar geleden toen er nog een heel ander team deze meeting organiseerde!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top