Legale Meeting Wieringerwerf - 16 juli

Het is en blijft ook een kind he :L

Anyway die rs had 18 pk onafgestelt met std onsteking met hebo ng max tjoened voor iemand die daar nieuwschierig naar was.

Een stand van scooterpower met testbank :?

Heb geen stand van scooterpower gezien, wel een paar van hun scoots op een rij maar dat noem ik geen stand :)

Testbank stond op de stand van De Jager :)

Maargoed dat maakt ook allemaal niet meer uit, was opzich wel een geinige meeting alleen de opkomst viel ietwat tegen :henko:
En indd redelijk gevaarlijk gedrag wederom, als asocialen wheelies bouwen op veels te korte stukkies etc etc, ik ga dr nieteens over beginnen :p
 
Last edited:
SpeedfightDoc. said:
Het is en blijft ook een kind he :L

Anyway die rs had 18 pk onafgestelt met std onsteking met hebo ng max tjoened voor iemand die daar nieuwschierig naar was.

Een stand van scooterpower met testbank :?

Heb geen stand van scooterpower gezien, wel een paar van hun scoots op een rij maar dat noem ik geen stand :)

Testbank stond op de stand van De Jager :)

Maargoed dat maakt ook allemaal niet meer uit, was opzich wel een geinige meeting alleen de opkomst viel ietwat tegen :henko:
En indd redelijk gevaarlijk gedrag wederom, als asocialen wheelies bouwen op veels te korte stukkies etc etc, ik ga dr nieteens over beginnen :p

asocialen? wie, ik heb geen 1 wheelie gemaakt daar dus mij niet aankijken
 
Sibo said:
Doet hij dat dan? Niet zo stresse Anne....

+ralf+

Ik hoor al dat het een gaos meeting was.. ben blij dat ik in het vrolijke friesland aan het knallen was..

Vorig jaar was ik er wel toen was het al een gaos en blijkbaar hebben ze er nix van geleerd...
 
Back
Top