Meeting Wieringerwerf - 9 Juni.

Status
Not open for further replies.
Muhaha, dan ben je lomp idd.
Ik loop nu 116 @ Autoteller, dus dan ben ik ook een beetje een MHR :W

Bij half gas :D
 
Wees gerust ik vind DR70 super cilinder hoor :P. Maar sommige mensen denken dat ze de 140 er mee halen en dat ze even snel zijn als een MHR 8P


Edit: En het meest gare wat nu kan gebeuren is dat TMF naar deze meeting gaat. Dan zijn we weer helemaal bij af 8P


Als TMF komt dan is het juist de zaak aan de organisatie om het perfect te laten verlopen. Als ze slim zijn proberen ze nog een samenwerking met SBO te regelen , dit komt de publiciteit van de scooter sprint scene alleen maar ten goede.
 
Mijntes liep maar 80 en dag erna was het mwoooaap, warm loper... Had iets goed fout gedaan. :rolleyes:. Maar 5 euro en een nieuwe zuiger en knallen weer :D. (je krijgt nog PM!)

Maar ff ontopic weer :P. Mij zie je daar ook niet. Waarschijnlijk ook ff kijken in rotterdam. Zullen ook wel veel mooiere meiden wezen daar...
 
Als TMF komt dan is het juist de zaak aan de organisatie om het perfect te laten verlopen. Als ze slim zijn proberen ze nog een samenwerking met SBO te regelen , dit komt de publiciteit van de scooter sprint scene alleen maar ten goede.

Maar als ze komen, en ze regelen het weer zo kut dan kun je het wel vies hard vergeten. Maar ja dan is de organisatie vast en zeker zo slim om die graties runner wheelie gozers zonder helm de gaskabel door te knippen....
 
Veel mensen begrijpen het nog niet. Kiezeltjes, Helm-loze rijders etc etc etc.. Is allemaal verleden tijd ! Sommige mensen zullen ook nooit leren lezen.

Mja, ik ben er gewoon. lekker dichtbij dus.
 
Ik wil ook wel graag wat foto's van de nieuwe demo-baan zien, voordat we komen. Is voor ons erg ver rijden, dus moet het wel de moeite waard zijn.

Dus, foto's?
 
Dan zou ik het maar niet doen ;)

En zie het inderdaad gerust gebeuren dat TMF hier naar toe komt, dat programma is alleen om het brommer rijden de grond in te stampen volgens mij.
 
Muhaha, dan ben je lomp idd.
Ik loop nu 116 @ Autoteller, dus dan ben ik ook een beetje een MHR :W

Bij half gas :D

Reageer ff op mijn laatste post in op de eerste pagina, Jij bent toch van sp.nl Graag reactie. Ik heb een vermoeden dat door deze meeting de scooterscene weer in slecht daglicht komt... Vooral als TMF komt dan ziet iedereen het op tv.

Gr
 
Reageer ff op mijn laatste post in op de eerste pagina, Jij bent toch van sp.nl Graag reactie. Ik heb een vermoeden dat door deze meeting de scooterscene weer in slecht daglicht komt... Vooral als TMF komt dan ziet iedereen het op tv.

Gr

Ik ben een mod. op SP :)
Maar geen meeting organisatie oid, dus zal hun vanavond wel even vragen om een reactie teposten.


Nu blij..
 
Reageer ff op mijn laatste post in op de eerste pagina, Jij bent toch van sp.nl Graag reactie. Ik heb een vermoeden dat door deze meeting de scooterscene weer in slecht daglicht komt... Vooral als TMF komt dan ziet iedereen het op tv.

Gr

WTF waarom wordt nu ineens TMF erbij betrokken?
Maar er mee eens plaats is snel foto,s van de sprint/demo baan.
Wees ook effe duidelijk,hoe de dag zal gaan?
Worden de straat scooter stil gezet?
Alleen sprinters op de baan?
Burne toegestaan?
150 meter sprint ?
Keuring?
Omroeper?
Testbank uren? of de heledag door..
ECT....
 
Delano jonge.. je weet toch wel hoe het eruit komt te zien, maar foto's verlichten vele wonden hiero hoor ik al.
 
ben aanwezig :)

@ delano zal ik de tent meenemen ??? tentje met iig fatsoenlijke sprinters??? (als ik al die verhalen hier hoor :P )
 
Wow vette meeting , hier mag je sprinte zonder helm, echt wel stoer.
vooral als tmf komt kom ik :+

hahaha
 
Haha, 3 jaar terug was het idd een drama daar, is ook echt vaak bijna fout gegaan ( denk aan ; dwazen die elkaars voorwiel in elkaar parkeren etc )

Tis dat ik 9 juni vertrek naar Engeland, anders was ik misschien nog even langsgereden ( woon op 15 min rijden :* )

Zal mij benieuwen of t dit jaar beter is dan de vorige keren. Ik denk zelf van niet, maar we zullen zien :)

Slider zag r goed uit trouwens op TMF Maikel :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top