Meeting Wieringerwerf - 9 Juni.

Status
Not open for further replies.
hekens en linten zullen wel aanwezig zijn

en het is van zelf sprekend dat er maar max 2 sptinters per keer zullen zijn :)

en wie izch niet aan afspraken houd zal zo van het terein afgestuurd worden

-helmen,kledij en handschoenen worden verplicht
-2sprinters op de baan
-sprint baan afgebakent met hek en lint

-Spijtig genoeg geen start/tijdmetingsysteem maar wel testbank

foto's van de sprint baan zal ik eens navragen of die nog voor vrijdag kunnen gemaakt worden :)

we willen gewoon een eerlijke kans
nieuwe organisatie = nieuwe kansen
we moeten niet leven met de fouten van een ander toch?
 
Ik ben ook van de partij:

omafietsa.jpg


Alleen nog ff handschoenen fixen die heel zijn.....
 
Wij hebben geen tijd gehad om deze week fotos te maken van het terein vanwege de drukte voor de opening van het sp pand
 
Zoals al eerder is gezegd:
Geef Scooter-Power een kans, dit zijn de nieuwe organizatoren dus misschien word deze meeting wel helemaal anders. Waar ik ook vanuit ga, want welke debiel laat nou alle scooters door elkaar heen rijden zonder helm en geen beschermende kleding.. :S

Maar het startsysteem gaat helaas niet door, omdat de persoon aan wie het ik heb gevraagd die dag dan niet kan komen :(
 
Runner2fast, je kan ook wat normaler reageren.

Daarin tegen ben ik die "jongen" waaraan Wesley het gevraagd heeft.
 
Runner2fast, je kan ook wat normaler reageren.

Daarin tegen ben ik die "jongen" waaraan Wesley het gevraagd heeft.


PWND :L

en runner2fast kom gwn langs en wel laten je zien dat het niet alekamal lullkoek is wat jij denkt:+

ontopic:

hopelijk hebben we wat mensen kunnen overtuigen om langs te komen

zelf moetk er 300+km voor doen
en zoals ik het hoor zal het weer ook mee zitten dus word het wel gelsaagd
 
Runner2fast, je kan ook wat normaler reageren.

Daarin tegen ben ik die "jongen" waaraan Wesley het gevraagd heeft.

Aangezien ik een aantal berichten van hem heb gelezen, en dan ga je soms van mensen denken dat ze een krukas tegen de hoofd hebben gekregen.


PWND :L

en runner2fast kom gwn langs en wel laten je zien dat het niet alekamal lullkoek is wat jij denkt:+

ontopic:

hopelijk hebben we wat mensen kunnen overtuigen om langs te komen

zelf moetk er 300+km voor doen
en zoals ik het hoor zal het weer ook mee zitten dus word het wel gelsaagd


Ik heb nog niks wat kan viegen :D SBO 2008 zal ik eens laten zien hoe mijn beestje kan vlammen.


Ontopic :
Het zal waarschijnlijk het begin zijn van een 2e organisatie die legale meetings kan organiseren :D :+
 
Ik wil het wel een kans geven. Laat maar eerst zien wat jullie in huis hebben. Het kan altijd groeien tot iets groots :*
 
Het is idd de eerste keer dat we een legale meeting organiseren.
Daarom vinden we het ook jammer dat we veel negatieve reactie's krijgen
en dat mensen bijna geen moeite doen om te lezen...
(iedereen heeft het alleen maar over vorig jaar, maar dat heeft NIKS met dit jaar te maken).
Aangezien alles nu goed is geregeld zal het een top meeting worden!
Ik zie jullie morgen :W
 
en als ik naar Wieringerwerf rij, dan zie ik het gewoon ??
of hebben jullie een adres ofzo, niet dat ik daar lang hoef te zoeken.
 
VERDOMD!

99% van de avond was K.U.T

Ik zou om 8 uur bij scooter-power zijn om mijn scooter op de testbank te gooien, dit werd uiteindelijk 9 uur (ja, 9 uur sluit het...)
A fijn, van anil mocht ik nog even de bank op, hier zette ik dus zonder enige afstelling 17,8 PK neer, en een topsnelheid van 135,9 km/u met heel veel verbeterpunten. Hierna wou ik de koppeling strakker zetten, dat kan niet meer, nieuwe trekveren, sproeiers gewisseld en veel vloeken later was het tijd om naar huis te gaan, dus weet niet hoeveel PK ik nu heb...

Maar dit ter zijde... :dry:

Ik reed mee met Niels (F-15 Racer) terug richting huis, rijden we op de snelweg, gaat 1 of andere doos op d'r remmen, KNAL, ONGELUK en we beuktte tegen haar auto aan...
Echt K.U.T. dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schade valt "opzich" wel mee, maar we voelen ons nu wel K.U.T.
(Me scooter is nog heel Erwin ;))

Hoe het morgen verloopt zien we wel... Ik ben zoiezo aanwezig met me scooter.

Wat Niels gaat doen weet hij nog niet, maar er is een grote kans dat hij niet aanwezig is met zijn scooter.

Niels, ik vind dit echt ZWAAR K.L.O.T.E. voor je! als je me nodig heb, geef dan gelijk een belletje! ;)

Met mijn 17,8 PK ONAFGESTELD ben ik wel tevreden, morgen nog wat pk's zoeken en het echte afstellen komt ook nog goed ;)

Voor de rest: tot morgen!
 
Last edited:
*verhaal* hier zette ik dus zonder enige afstelling 17,8 PK neer, en een topsnelheid van 135,9 km/u *verhaal*

leuke score, maar waarom zet je eindsnelheid erbij? ga je banken om je eindsnelheid te meten :X

ben benieuwt naar de foto's, als ik hier naar buiten kijk is het flink in et watergevallen, hopelijk regent het daar niet.
 
Last edited:
het was een gezellige meeting, heel wat volk

alleen wat negatieve punten:

geen sprint gelegen heid
scooters rijden door alles en iedereen heen

( maar dat was meer op het begin..., later liep alles wat beter )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top