Meeting Wieringerwerf - 9 Juni.

Status
Not open for further replies.
erg jammer van sommige reactie's....

Het was dus geen SPRINT, maar gewoon een meeting, dat er mensen irritant BLIJVEN rond rijden op het terrein als we ze al 3 keer hebben aangesproken, ja, kunnen we weinig aan doen dan, gaskabel doorknippen had een goeie optie geweest. Goeie tip voor volgend jaar dan maar he...


Oh jeej stond dat hier niet eerder in dit topic om dat te doen bij mensen die toch gingen rijden? Als tip voor DIT jaar?
 
Dan moet je het geen meeting noemen maar een familie dag.:D
Stage 6 cup leek het wel:p

volgens mij staat het woord MEEt niet voor familie fzoo

en de sprintbaan is onze schuld niet ze hadden ons een rechte baan belooft eenmaal we toe kwamen bleek het toch geen waar te zijn

maar als toch alemaal zoo negatief is/was wrm ben je dan gebleven??
 
volgens mij staat het woord MEEt niet voor familie fzoo

en de sprintbaan is onze schuld niet ze hadden ons een rechte baan belooft eenmaal we toe kwamen bleek het toch geen waar te zijn

maar als toch alemaal zoo negatief is/was wrm ben je dan gebleven??

Kan je soms niet tegen negatiefe reactie,s beter weet je wat andere mensen er van vinden,en kunnen jullie die puntjes volgend jaar er beter op letten.
Of heb je liever mensen die niks zeggen,die volgend jaar niet meer terug komen:+

Omdat ik met andere mensen mee reed :+
 
+ puntje DJ was zwaar goed klonk lekker over het hele terein

:DOMG..

''DJ'' zul je wel bedoelen schat.. Radio + 2 boxen + 20cd's = ''DJ'':D, gare tering muziek, we stonden er vlak naast, maar hoorden niets eigenlijk.


Volgend jaar maar een goed over nadenken voor dat ene kwartiertje rijden.
 
Maar ik heb wel ff gelachen met die mafketels waar delano z'n scoot op de aanhanger stond:D wat een volk :p
 
Last edited:
Gelukkig ben ik niet gegaan, als je die foto's ziet.
Echt dramatisch, haalt de hele scooterscene gelijk weer naar beneden:L
 
ik snap niet waar sommige zo om janken hoor... het was gewoon een meeting
dat stukje waar je kon rijden was een BIJZAAK (lees: BIJZAAAAKK)
MEETING is wat anders als een SPRINT/RACE.
dus het haalt de scooterscene totaal niet omlaag.
Wel eens op een motor/auto meeting geweest?
(en dan bedoel ik niet in de rai ofzo, want dat is niet vergelijkbaar).
 
;( Het blijft huilen met de pet op soms....

Kijk alleen al naar de veiligheidsvoorschriften. Als er iemand op z'n plaat was gegaan en zijn arm gebroken had, of erger, was de organisatie FLINK de lul geweest.

Je kan wel zeggen "ja, maar we hadden een verzekering"... Maar denk je nou echt dat die verzerkerings instantie uit gaat keren wanneer er van die randdebielen in een shirtje en korte broek kris-kras door elkaar heen rijden??...

Even een vraag ter zijde, was er een brandblusser aanwezig?
 
ZO, mijn 1e en laatste reactie, leuk dat je mensen laat rijden, maar had je/jullie een verzekering??

Zo nee mag je in je handjes klappen dat er geen ongelukken zijn gebeurd, want dan komen ze naar jou toe. Jij hebt geen verzekering, hun willen toch geld, met een beetje pech werk jij de rest van je leven voor die gast en als het jou niet lukt plukken ze ook je ouders kaal.
Daarom gaan de meesten echte sprints over op de SBO, omdat je dan verzekerd bent.

Verder lijkt het nu qua foto's niet veel beter dan de foto's die hier in het begin werden gepost. Jij hebt als organisatie de verantwoordelijkheid over iedereen, hou daar rekening mee voor de volgende keer.
 
Verzekering was allemaal geregeld zover ik weet
(zover zit ikzelf niet in de organisatie)
Brandblussers waren ook aanwezig
EHBO post ook.
Verder hebben we genoeg mensen gewaarschuwd met onveilige kleding dat ze niet moeten janken als ze onderuit gaan, dat ze onder de schaafwonden zitten oid. Als ze dan in een t-shirt blijven rijden, helaas, dat is dan hun eigen verantwoording
De foto's waarbij je iemand zonder helm ziet, was na de custom show, hierna gingen we onverwachts het terrein goed blauw zetten, en hadden we idd geen helm op.

Dat er verbeterpunten zijn bij deze meeting ben ik het duidelijk mee eens.
Het is de eerste keer dat wij (sp) deze meeting gedeeltelijk mochten organiseren, een groot deel van de organisatie lag bij de gemeente Wieringerwerf (HOOFDorganisatie).
Toch vind ik het een beetje sneu als mensen zo overdreven gaan zeiken over deze meeting. want reactie's als: "dit haalt de scooterscene omlaag" vind ik persoonlijk niet terrecht. maar sommige willen het gewoon niet begrijpen!


Amen

Edit: Verder heb ik helemaal geen zin om te zeuren of te verdedigen...
Volgend jaar moet het gewoon perfect georganiseerd worden, klaar ;)
 
Als ze dan in een t-shirt blijven rijden, helaas, dat is dan hun eigen verantwoording

Zo zit het helaas niet in elkaar, maar daar ga ik verder niet eens op in. De uitleg hierboven lijkt me duidelijk hoe de organisatie er over denkt. Laten we dit topic niet uit de hand lopen hierdoor.

Ben wel benieuwd naar nog foto's :)
 
Last edited:
Alle kom als organisatrice zal ik ook wel ff reageren! :)

Het initiatief is erg mooi. Maar zoals Razma reeds vermeld heeft, gaat het spijtig genoeg niet zo. Meeting Heule&Harelbeke is deftige kledij verplicht, indien dit niet zo is, van het terrein af!

Beetje meer communicatie met de rijders kan handig zijn. Oa door foto's van terrein, specifiek zeggen dat er 50% kans was dat je niét kon rijden, dat de rijders verplicht waren om stevige kledij te dragen enz.. zijn al paar puntjes die wat beter konden! :)

Voor de rest blijf ik het zeggen, het initiatief is mooi! Blijf eraan werken! Dat komt zeker wel goed! ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top