23 juni Meeting Deventer ....

Als je nu zeg maar een topic opent waarin iedereen z'n naam ed op kan schrijven dat we allemaal achter Inne staan, is dat geen idee en dat dan aan de gemeente aan te bieden? Kunnen ze zien hoeveel mensen ze geraakt hebben.
(off)Lord of Panic check je pm ff(off)
 
Bewust gemeente niet ingelicht om dit soort toestanden te voorkomen.

Beter een paaar wouten met taarten bekogelen dan helmaal geen meeting.

Mja, dit is echt klote. Ik had voor Eindhoven totaal niks georganiseerd, twas meer gewoon een leuk idee. Deventer is echt tot in de details geod geregeld en er zitten heel veel uren in. Echt superklote voor je , raz... :( En voor heel scootergek Nederland natuurlijk...

Originally posted by Raymon
damn, kutzooooooi :'(

valt r echt nix meer te regelen, dan maar zonder sprints....

enneh was eindhoven ook niet illegaal?

ik hoooppp zooo dat r nog wat geregeld ken worden, zo krijg ik me nooit me stuff :'(
 
Originally posted by baeron tuynheck
Daar ben ik het mee eens. We moeten laten zien dat wij r ook nog zijn, en dat wij niet de nrx-rijdende trieste kindertjes zijn die denken dat ze stoer zijn als ze 80 rijden en de meest gevaarlijke capriolen verrichten op de openbare weg. Daar moeten we ons van loszetten, zodat de mensen erachter komen dat er ook nog mensen zijn die scooter als hobby/sport beleven. Dat is denk ik het grootste probleem. Wij worden gezien als dat soort mensen, en daar moeten we van los zien te komen.....

Dat is een goede oorzaak ja, en natuurlijk zoals Ruud al zei, straat races staan niet echt in een goed daglicht, en dit lijkt daar toch erg veel op.

We moeten dan idd laten zien dat het meer om een 'hobby' meeting gaat dan om datgene wat ZIJ denken... Komen zulke meetings wellis vaker voor? Vast wel, het probleem is alleen dat vaak hobby meetings dan binnen kunnen worden gehouden, heel extreem bv modelbouw ofzo, wij hebben wel iets van openbare weg nodig.

Of we moeten dus idd een circuitje afhuren. Ik heb idd geen idee wat dit kost, maare wat kost een circuit afhuren voor een dag? Misschien moet de entreeprijs dan maar 5 - 10 euro zijn, maja dan haal je de kosten er wel uit.
 
5 euro is wat mij betreft echthet maximum, 10 e/22 gulden intree voor wat stands met reclame is echt zwaar overdreven.dan blijf ik wel op het gratis gedeelte:p
 
goed en slecht nieuws.....

Meeting Deventer gaat door als een 'Meet & Greet'
wat inhoud dat je aanwezig mag zijn als 'hanggroep' met als voornaamste voorwaarde dat alles rustig moet blijven....

Als zondag alles goed verloopt verder hebben we misschien een kans op een vergunning volgend jaar....

Het is de bedoeling dat iedereen gewoon daar rustig kan 'meeten' enzo, maar dat er niet rondgereden wordt, of gesprint, burnouts enzo...
Het zal dus heel wat minder zijn dan de oorspronkelijk geplande meeting... maar als hanggroep kunnen we wel verder...

Ik hoop dat we kunnen rekenen op begrip en steun hiervoor...

Nu nog even wachten op de toestemming of de kraampjes en testbank aanwezig mogen zijn...

DNA_tje ..... 9||6 9||6 9||6
 
Originally posted by glanerbrug
maybe heeft dat mailtje van jou dus toch geholpen inne :D

nee de telefoontjes van DNA_tje

De gemeente en politie kunnen juist niet met m'n tekstjes en mailtje lachen..
vonden het grof ofzo wat ik gedaan had... maar voor zover ik weet is het volkomen de waarheid
 
Hmmz Kutzooi!!!

Hugo en z'n broer (de chaffeur dus) hebben allebei alweer gebeld naar het werk dat ze zondag toch gaan werken ofzoiets...

dus ik kom niet meer :(

KLOTEEEEEEEEEEUH
 
"Meet & Greet" (..) als we ons rustig houden.

Dus ook niet met (zwaar) getunde scooters rondrijden? Je kunt ze dus hooguit neerzetten voor de looks?

Mja beter iets dan niets natuurlijk.

Wat is dat toch met politie, dat zijn echt mensen gesneden uit een bepaald soort hout. Je moet al iets van een sadist in je hebben om agent te willen worden, laat staan er daadwerkelijk een worden.

Ik snap niet dat je zo schijnheilig kunt zijn als agent. Die reden vroeger ook op opgevoerde Tomosjes, Puchs, Zundapps, Honda SSen (SS zegt al genoeg :p)

Helmplicht bestond ook nog niet. En vervolgens 10tallen jaren later mensen gaan bekeuren voor iets wat je zelf deed. Dat zal er bij mij NOOIT ingaan.

Ook niet komen met de smoes, dat als je ouder bent (en kinderen hebt) je meer gaat uitkijken enzo. Ja blaat, zal wel zo zijn, maar gun dan wel ieder ze eigen jeugd.

Dit kon wel eens de beste meeting ooit gaan worden qua organistatie. En dat wordt gewoon even de grond ingeboord.

Nee Floriade is leuk 8P
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
"Meet & Greet" (..) als we ons rustig houden.

Dus ook niet met (zwaar) getunde scooters rondrijden? Je kunt ze dus hooguit neerzetten voor de looks?

Mja beter iets dan niets natuurlijk.

Wat is dat toch met politie, dat zijn echt mensen gesneden uit een bepaald soort hout. Je moet al iets van een sadist in je hebben om agent te willen worden, laat staan er daadwerkelijk een worden.

Ik snap niet dat je zo schijnheilig kunt zijn als agent. Die reden vroeger ook op opgevoerde Tomosjes, Puchs, Zundapps, Honda SSen (SS zegt al genoeg :p)

Helmplicht bestond ook nog niet. En vervolgens 10tallen jaren later mensen gaan bekeuren voor iets wat je zelf deed. Dat zal er bij mij NOOIT ingaan.

Ook niet komen met de smoes, dat als je ouder bent (en kinderen hebt) je meer gaat uitkijken enzo. Ja blaat, zal wel zo zijn, maar gun dan wel ieder ze eigen jeugd.

Dit kon wel eens de beste meeting ooit gaan worden qua organistatie. En dat wordt gewoon even de grond ingeboord.

Nee Floriade is leuk 8P

Heb zelf een overbuurman die bij de politie werkt! Hij vond dat ik een vet mooie scooter had en het opvoeren vond ie porachtig! Hij vond me alleen heel erg dom en gaf me dit advies: Ik voerde vroeger zelf ook me brommer op, net zoals jij doet. Alleen, wees verstandig en laat dit mooie ding voor wat ie is, koop een oude scooter, en laat die snel rijden, zonde van je mooie scooter als er wat mee gebeurd! Maareh, ik kom wel dan, als het door gaat
 
wow misschien wordt het nog wat :)

als de testbank mag komen , ben ik ook van de partij, anders helaas niet....

ff afwachten dus voor mij :)
 
Wel testbank maar niet rondrijden met brute scooters? UH?!?!? Krom of niet, testbank = ook herrie als het daarom draait. Scooters warmrijden doen we dan op de bank ofzo?
 
Back
Top