Legale Meeting Apeldoorn 19 Juni..

Status
Not open for further replies.
jij hebt niks te willen, mr pimp :P maja, ze zijn nog in gesprek, ze hadden as woensdag weer een gesprek.. ze zullen het nog wel laten weten, ze zijn er nog druk mee bezig iig:)
 
Als ze dat dan tussen door ook even laten weten, weten wij hier weer dat er vordering in zit :). Maarjah het zal wel goed komen hoop ik.
 
Marco. said:
jij hebt niks te willen, mr pimp :P maja, ze zijn nog in gesprek, ze hadden as woensdag weer een gesprek.. ze zullen het nog wel laten weten, ze zijn er nog druk mee bezig iig:)

Dank u pimp-instructor ;) :W
 
oke ik zal hier ff kort updaten..

De gemeente & politie wil dat we ondersteund worden door een bond. (Bv Sobw of iets dergelijks )
Verder zien ze nog een aantal problemen in het op en afrijden van de scooters. (vanuit apeldoorn dus waarschijnlijk) want ze willen absoluut niet dat er opgevoerde scooters op de weg komen.
Het gemeenteraadslid wat ons helpt zou deze week contact opnemen met dingen wat als "Bond" kunnen dienen.
Ik heb verder nog een draaiboek ontvangen van een andere meeting (dank aan Pieter)
oftewel we zijn nog druk bezig en we doen ons best.


Gister hebben we contact gehad met een Motor bond. Daarover donderdag meer..

Gr maurice
 
Hoeze moet er iets met een bond geregeld worden:? als het dan fout gaat dan krijgt die bond nog een slechte naam ook, dat lijkt me dus echt niks.
 
hmz ok wel wazig met die bond, maar apeldoorn kan ook zo moeilijk doen:S, jullie mogen wel opschieten want zo lang heb je niet meer :rolleyes:
 
ik heb van scootershop de zeeuw gehoord dat de meeting niet meer doorgaat omdat de politie niet instemde?..
 
van de zeeuw?? de politie/gemeente heeft nog niks gezegt behalve dat we weer een gesprek hebben als wij een bond hebben.. dus wat zij zeggen dat weet ik niet maar dat slaat nergens op dus..
 
Ik zou nu toch wel wat informatie willen, Er is namelijk nog maar een maandje te gaan.

Heb er weinig vertrouwen in als ik het zo zie

Greetz,
 
jah, tis 19 juli al, en er lijkt gewoon nog niks rond te zijn.
ik heb er zelf wel zin in.
ook eens een keer niet zo asociaal ver weg voor mij.
Maja, blijf updaten zou ik zeggen, alleen nu moet er tog echt de vaart in worden gezet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top