23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

Meeting was wel wat anders dan meppel ja, maar het was niet bagger oid... heerlijk veel gesprint... en de sprintbaan viel wel mee. Op het einde nog een bijna dood ervaring @ Furious beta... voorklauw schootlos, gevolg voorwiel blokkeerde ... iemand toevallig foto/filmpje van die actie? :P

je moest dus niet de linker kant nemen:p of je moest op het eind naar het midden uitwijken. ging 1keer op het eind over die putdeksel heen, was ook niet echt prettig verder was het wel maar beetje chaotisch leek het
en het rook de hele middag na wiet:P

Zoww ik ben ook net terug :P Vandaag lekker veel gesprint en nog een paar mooie runs gemaakt op de bank, 19pk was het resultaat, en geen 1 sprintje verloren :) Strax zal ik foto's en filmpjes posten

ik ben ook thuis aan gekomen.
sr heeft de dag weer overleeft :W

verder vond ik het kut geregeld, 10e om te kijken vond ik ook beetje drama.
verder heb ik erg gelache met de gasten met wie ik was,

jasperB nog bedankt voor het vies maken van me zadel 8P

verder weinig boeiends te melden vond er veel irritant mensen rond lopen.

wie is er nou irritant patrick :P, beetje gassen bij ons.
hoe vond je me auto weely :P??

maarjah Petrik, gelukkig leef je nog :*.
en die klote scooter fixen we wel

Ben net thuis, vond het een geslaagde meeting. Was mijn eerste echte meeting dat ik ook mee sprinte. En won gelijk de eerste sprint van een zipje die best rap ging.

Voor de rest vond ik het minder voor degene van wie hun minibikes gejat waren.

o en jurjen ik heb je rollen nog.

was wel wat minder goed geregeld als andere meetings.
des al niet te min wel naar me zin gehad.
baan was ook wel wat minder, met die hobbels en kuilen is een schokbreker toch wel lekkerder denks |(

jammer dat me senda niet zo top liep, en ik halverwege de dag moest stoppen. wegens gebroke tailpijp.

mooi was dat thomas een burn neerzette, en al het rubber tege de auto van onze negriode vriende aanzat :W

Ik vond de meeting juist wel vet..

Wel le-vens gevaarlijk, maar het was leuk om er te zijn :W

yup... onze minibikes zijn dus uit de berlingo gejat...en JA de auto was open, gewoonweg vergeten op slot te doen, maar toch... zoiets doe je niet, ook al stonden ze midden op de weg , blijf toch met je gore poten van andermans spullen af! kan wel ziek worden van dit soort acties :S

Tjaa vond het niet echt super lopen, Mensen die reden over het terrein etc.

Verder was de 'sprint' baan niet echt super en veilig vooral aan de linkerkant aan het eind van je een kuil ,

Furious Beta said:
wie is er nou irritant patrick :P, beetje gassen bij ons.
hoe vond je me auto weely :P??

nou het was de relaxte route om bij onze sta plek te komen omdat iedereen elke x daar in de weg stond, en allemaal vage lui :P

greetz

PetriK said:
yup... onze minibikes zijn dus uit de berlingo gejat...en JA de auto was open, gewoonweg vergeten op slot te doen, maar toch... zoiets doe je niet, ook al stonde ne midden op de weg , kan wel ziek worden van dit soort acties :S

OMG wat een trieste mensen :S:(

gewoon een knudde meeting met een kansloze organisatie..en een te dure toegangsprijs voor wat je krijgt...ik ben er iig volgend jaar niet bij:)..
echt zonde van me dag gewoon:P

Laurens

E.Stuntin_Lau said:
gewoon een knudde meeting met een kansloze organisatie..en een te dure toegangsprijs voor wat je krijgt...ik ben er iig volgend jaar niet bij:)..

Laurens

Je kan ook overdrijven

E.Stuntin_Lau said:

Laurens

ahaha :L maak je druk om 4 euri :X

Back