23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

Speedy NRG said:
Ik woon aan de overkant van het bovenwater (waar het oppertje aan ligt). Kan de camping zo zien! Met hoeveel zijn jullie?

We zitten daar met een man of 10... en 7 2takt herrieschoppers... denk dat je ons 's nachts wel zult horen :*

Lucas said:
Nog meer forum lui die de nacht van zaterdag (meppel) op zondag (lely) overnachten op camping 't Oppertje in lelystad? wij staan er iig met onze hele gang :W
dat is bést wel een idee.... :W
moet je daarvoor reserveren? of kan je er gewoon zonder reservering een tent neer pleuren? :)

Lucas said:
Wij hebben even gereserveerd, maar het zal er vast niet druk zijn in deze periode...

check hier maar http://www.oppertje.nl/

Weet je toevallig uit je hoofd hoe ver dat van het terrein af is?:P

Ltrz

BTW Dit ziet er ook bijzonder goed uit:

HETWEERZONDAG11145624226.JPG

Last edited by a moderator:
Terrox..camping is 2 min van waar ik woon, en dat is 10 min FIETSEN van de meeting af. Zo dichtbij dat ik erheen loop met de scooter aan de hand. :)
Weersvoorspelling ziet er goed uit! Als het maar droog blijft!

Toch hoop ik dat het wel een beetje druk wordt:P

Want als ik dit topic verglijk met het Meppel - Topic :P

Niet zo gek he. Dat topic is er dik anderhalve maand langer dan deze en er wordt vooral een hoop gekletst over 'ik kom met dit en dat :D'.
Niet dat dat wat uit maakt natuurlijk..het wordt denk ik behoorlijk druk :)

speedsnake said:
ik ben bijna 100% cker aanwezig aankomende zondag, vrijdag avond nog ff de scoot afstellen @ de testbank en dan is die klaar om te vlamme @ lelystad. Ik kom samen met:

Maikel (zonder scoot)
team-losi (met scoot)

Die 100% zekerheid wordt nou nog maar heel weinig omdat me scoot last van kuren heeft als ik hem vanaaf niet goed lopend krijg zal ik er niet zijn :(

is er nu al meer duidelijk over de keuring de sprints enz enz..

zoals het er nu uitziet word het een dikke chaos..
wat best jmmr zal zijn.

en de dagplanning zou ook wel handig zijn!

ben er zowiezo wel maar alst chaos benk zo weg:S

:*

@ elco_nr1: SBO is niet nodig

@ jorrrox: killswitch heb je zoiezo nodig, iig moet je hem zo uit kunnen zetten zonder dat je je carb dicht moet houden oid

@sonicsjezer: zag op het andere forum dat fred motoren de scooters keurt, die zal dus net als elke andere meeting gaan letten op:

-remwerking
-balhoofdspeling
-wielspeling
-killswitch ed

iets in die geest allemaal :)

oow ok

mj als de organisatie dit nou gewoon van zichzelf laat horen:S

mja ben neit vna plan om tegen scooters te rijden die half uit elkaar vallen oid...(voorbeeld zal we neit zo erg zijn maar tog:P)

mja tot morge:*

Bedankt voor je reactie raymen :) zo zal het idd gaan.

Er hoeft niet ingeschreven te worden voor het sprinten. Het is vrij, maar wel georganiseerd. Geen rede voor chaos dus. Er wordt voordat je in de rij mag gaan staan voor de sprint gekeurd. Wil je een ronde (of meer) niet mee doen kan dat gewoon. Wanneer je weer aansluit zal er opnieuw even naar de scooter worden gekeken. De start zal om 13:00 zijn.

Ik hoorde dat er ter plaatse nog een lading kill switchen te koop zijn voor degene die het waren vergeten/dachten dat het niet nodig was. Geloof 11 a 12 euro voor stuur of framebevestiging (goedkoop dus).

Volgens mij kun je niet pinnen. Er is wel een pinautomaat op 5 min met de auto rijden. Niet zo moeilijk te vinden ook.

Tot morgen allemaal!

Back