23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

>purple-horse< said:
kom maar bij mij schooie heb dr nog wel wat:P
grote oranje partytent:p
Ja is goed:D

ik ga zo aanhanger + nrg en 2 maatjes ophalen en dan weer langs mijn huis voor mijn nrg:P hopen dat die btje lopen wil, heb er iig zin in:)

Ik kom net terug uit lelystad (arthur en django bedankt voor de rit :* )

maar ongelooflijk zeg... wat een &(^*&*# meeting was dit !
Gelukkig waren er genoeg relaxede mensen waarmee ik me kon vermaken, maar de meeting zelf ging heee-le-maal nergens over. volgende keer blijf ik lekker in m'n nest liggen :z

nja, dat had je geweten als je de eerste post gewoon gelezen had lijkt me :P

000_0496.jpg

Zoals jasper al zei het was echt een drama. Er werd in dit topic nog ergens gezegt dat het niet hobbelig was, maar dit was het zeker wel. Na de sprints moesten de rijders aan het einde wachten om later met een aantal tegelijk over de sprintbaan terug te kunnen. Buiten het ''betaal'' gebied ging het ongeveer hetzelfde als vorig jaar dus: mensen met helm half op hun hoofd en wheely'end.

Volgend jaar 1 meeting minder voor mij

Grtz Johnny

Last edited:
BFE EVO SR said:
Buiten het ''betaal'' gebied ging het ongeveer hetzelfde als vorig jaar dus: mensen met helm half op hun hoofd en wheely'end.

Volgend jaar 1 meeting minder voor mij

Grtz Johnny

Hier kunnen hun ook weinig aan doen...

En jasper sprintbaan 50m lang?, ben jij wel binnen de hekken geweest :D
maar idd was echt een kk stuk wegdek :)....

Naja ik was er als toeschouwer, heb me toch nog goed kunnen vermaken
Binnen de hekken leek het mij redelijk goed geregeld....

Ik moet wel toegeven het ´sjonie-sjaakie´ gehalte goed hoog was ...., was echt veel kansloos volk

Ja die sprintbaan was echt zeer slecht. Soms ging men echt bizar dicht langs de hekken (en op de grond dus van die betonblokken). Op 3/4 van de baan zat ook echt een dikke kuil. x|

Was verder wel leuk. Hoogste score op de testbank toen ik wegging was 21,9pk, ben benieuwd of er iemand in de 22pk heeft gescoord. :winner:

Back