23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

ja jonges midneigt croes was vet door station hall in '''HET'''Centrum van lely :P

verder erg gelache om een agent :P met ze nos knop 8P

en een persoon op een zwart rood brommertje die vond dat die van Wimma te veel power had en toch stiekem wel een pro race 110 cc voor ze 4 takt wou, een snelle accu en n dikkere ketting 8P8P

[5th]patrick said:
ja jonges midneigt croes was vet door station hall in '''HET'''Centrum van lely :P

en een persoon op een zwart rood brommertje die vond dat die van Wimma te veel power had en toch stiekem wel een pro race 110 cc voor ze 4 takt wou, een snelle accu en n dikkere ketting 8P8P

Haha, Hij zo, je zit me niet te flessen he :#. OWNED

Doooodziek :#:#

[5th]patrick said:

Stuk gingen we :D

Voor de rest een kutmeeting. Hoop volgend jaar dat de organisatie een beetje beter na -denkt over de sprintbaan.

De steeg bij de BiljartClub voldeed beter aan onze sprint eisen. :7

was toch graag gekomen, mja niet zo heel erg veel gemist blijkbaar, behalve de wel dikke forumscooters:P:rolleyes:

edit: hoeveel Pk heeft Grossie daar in z'n hand:P???

:D
attachment.php

Attachments

• 1145815548.jpg
    1145815548.jpg
    130.6 KB · Views: 370
Dennis.H said:
was toch graag gekomen, mja niet zo heel erg veel gemist blijkbaar, behalve de wel dikke forumscooters:P:rolleyes:

edit: hoeveel Pk heeft Grossie daar in z'n hand:P???
20 rond 8) heb me wel vermaakt, scoot uitgeladen en ff rond gesjeezt, toen maar meteen op de bank geslingerd

en tot mijn grote verbazing kwam er een 20 pk score uit:D daarna veel aan het sprinten geweest wat zeer voorspoedig verliep:P

Helaas klapte mijn Hr2 eraf tijdens het terug rijden van 1 van mijn laatste sprintjes en die is nu ter dode opgeschreven:(

maar weer tove dag gehad en veel members weer gemeet:D

GROSSIE said:
20 rond 8) heb me wel vermaakt, scoot uitgeladen en ff rond gesjeezt, toen maar meteen op de bank geslingerd

en tot mijn grote verbazing kwam er een 20 pk score uit:D daarna veel aan het sprinten geweest wat zeer voorspoedig verliep:P

Helaas klapte mijn Hr2 eraf tijdens het terug rijden van 1 van mijn laatste sprintjes en die is nu ter dode opgeschreven:(

maar weer tove dag gehad en veel members weer gemeet:D
gelukkig doet je uutloat et goed als honkbal knuppel 8P

Back