ik weet in ieder geval dat ze met 2 waren; volgens mij vader en zoon maar weet niet zeker (hoorde zoiets)Joël said:Hee.. die sprinter daar linksonder in beeld komt me bekend voor... Weet iemand van wie die is?
dragsterlover said:zonder demper rijden, is niet wijs die vent.
het ziet er leuk uit ja, maar het is ook ontzettend gevaarlijkMarty. said:tja ieder zen mening, ik zag dan zelf wel veel positieve reacties erop.
Marty. said:was toffe meetingheb nog ff lekker gewheelied op de baan
jammer dat 1 zo'n crew mannetje mij steeds moest hebben :X
1 keer dat ik niet mog rijden op de terugweg (wat iedereen dus deed ook nadat ik was gewaarschuwd)
en 1 keer dat ik niet mog wheelien op de sprintbaan..
Evert@Zip said:Iemand het ex-storm blok nog gespot??.............
Redmer said:Is de Mac in Meppel geowned?
Joël said:Hee.. die sprinter daar linksonder in beeld komt me bekend voor... Weet iemand van wie die is?
@ Speedboer : Dat was een jongen met een zwarte Neo's geloof ik RsB tuned ofzo.. die jongen zijn scooter ging onverwachts de lucht in, waardoor hij dus behoorlijk hard viel. Maar hij zei dat hij niets had dus is vast goed gekomen en ik heb ook al gelezen dat hij een uur later weer gesprint heeft.
BojT said:het ziet er leuk uit ja, maar het is ook ontzettend gevaarlijk
Marty. said:Ik weet dat het gevaarlijk, maarja tis dan ook cker neit me eerste keer op het achterwiel ofso. Weet best hoe en wat (hand @ achterrem e.d.).
@Ron3, snap het best van jullie kant hoor
DG SF2 said:Zie ook niet in waarom je op je achterwiel de sprintbaan over wilt. Kost alleen maar tijd, en als je op de baan staat wil je winnen lijkt me.
Redmer said:Is de Mac in Meppel geowned?
Wij zaten in Steenwijk, daar zat de kaas ook tegen de muren aan :+
en werden er tekeningen met fritesaus op de tafels gemaakt...
KrazieHansie said:Meeting top en het weer zeker ook :W
Scooter liep eerst wel leuk.. maar niet kk snel
Maar zelfs mijn scooter ergerde zich aan de MB lui ding is Gebartst tijdens een run tegen die boerkes...............
Oftewel cil stuk, krukas krom en vartanding gebarst..
Dus meteen ff lam gezopen maja verder topdag gehad.
@ laters wask zelf ff irritant toen ze begonnen te zeuren over bier op terein :X
Erwin. said:Haha, Meppel mac was te erg :X.. Zeg daar maar niks over.
Meeting was zeer geslaagd.. Mooi terrein, goede organisatie. Complimenten.
Greetz,
Punt