22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

ik snap ff niet , of er nou wel of niet met klasses gewerkt wordt...

dus borgen of niet ALS je in extreme komt...?

ik denk dat er niet met klasses wordt maar twijfel steeds meer :X...

bvd, gr maarten
 
ook aanwezig... of mn scooter mee gaat is nog niet bekend aangezien ik geen auto met trekhaak kan regelen. ;( (iemand uit twente nog een plekje vrij @ aanhanger? :rolleyes: )
 
is er al iets bekend over het draaiboek ??..ik weet dat je het via je mail zou ontvangen...... nog maar 2 kleine dagen en ben heel erg benieuwd naar de dagindeling

greetsszz....Mike
 
eey jah ik heb er vet zin in kan niet meer wachten maar goed de weersvoorspelling ziet er goed uit dus tijd voor de vetpan en knallen met de scooter

mzzl martijn
 
White_racer said:
is er al iets bekend over het draaiboek ??..ik weet dat je het via je mail zou ontvangen...... nog maar 2 kleine dagen en ben heel erg benieuwd naar de dagindeling

greetsszz....Mike

ik heb nog niks binnen maar ik ga het proberen zo goed mogelijk uit mijn hoofd te doen

8:00- terein gaat open
9:00-keuring
10:00-sprintbaan open
11:00- keuring afgelopen
12:00-pauze met stunts van motorclub en NK karts
13:00-Sprintbaan weer open
16:00-Einde
 
Arjan @ NRG said:
ik heb nog niks binnen maar ik ga het proberen zo goed mogelijk uit mijn hoofd te doen

8:00- terein gaat open
9:00-keuring
10:00-sprintbaan open
11:00- keuring afgelopen
12:00-pauze met stunts van motorclub en NK karts
13:00-Sprintbaan weer open
16:00-Einde


HEEL FLEX bedankt alsvast :D:D:D:D:D heb er egt super veel zin in :D:D:D:D:W:W:W
 
Nu zeker aanwezig ! :W paar kappen geredeld die de schad een beetje bedekken :X alleen ding gaat niet als de malle maarjah zowieso aanwezig :W
 
KrazieHansie said:
Nu zeker aanwezig ! :W paar kappen geredeld die de schad een beetje bedekken :X alleen ding gaat niet als de malle maarjah zowieso aanwezig :W

Als ik je in de rij zie word er een keer gesprint ;)
 
Ik ben ook aanwezig met nog 3 andere mensen bij me.

Ik zal het moeten doen met m'n cam voor deze meeting.
Het is gvd meer dan 3 uur rijden :X

Zie jullie daar wel lijkt me.
 
Back
Top