22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

Ik ben er waarschijnlijk om 6 uu, half 7 al omdat ik dan nog mijn blok eronder moet zetten. Vanmiddag brak een tapeind af in het blok, morgen breng ik hem weg en zaterdag ochtend krijg ik dan me blok weer terug op meppel. Als het lukt om het afgebroken stuk eruit te halen :p

Oh jah me scooter moet ook nog afgesteld worden dus bij deze bied ik me aan om de baan te testen
 
TunedFox said:
Ik ben er waarschijnlijk om 6 uu, half 7 al omdat ik dan nog mijn blok eronder moet zetten. Vanmiddag brak een tapeind af in het blok, morgen breng ik hem weg en zaterdag ochtend krijg ik dan me blok weer terug op meppel. Als het lukt om het afgebroken stuk eruit te halen :p

Oh jah me scooter moet ook nog afgesteld worden dus bij deze bied ik me aan om de baan te testen


Je laat je blok tog niet door een beunhaas in mekaar zetten??
 
harjo said:
Je laat je blok tog niet door een beunhaas in mekaar zetten??

Ik twijfelde vanochtend ook nog maar toen had ik het blok er al onder weg. Dus ik dacht, ach waarom ook niet :p

Blok word zometeen gebracht
 
Ik zoek iemand die vrijdag wat voor me wil oppikken in Amsterdam (flyers) en meebrengt naar Meppel !

Wie o wie wil mij hiermee helpen !!!!!
 
Woei als het paardrijden van men zus en zusje niet doorgaat gaat de vriend van men moeder zijn motor ophalen en gaan we naar meppel :p. Ik hoop dat het niet doorgaat dat paardrijden zal ik men digicam es mee nemen :)
 
Back
Top