JA dus ??? ... jee weet totaal niet hoe het zit met het blok, toen het gebankt is stond het nog compleet std in elkaar, nu is alles weer aangepast etc , dus wie weet?? toch?
Aangezien ik vrij weinig te doen had laatste week heb ik mijn zip maar uit elkaar getrokken.. Ja ik weet het meeste mensen beginnen met bouwen en ik begin met uit elkaar trekken.. Eigenlijk staat hij al best lang uit elkaar aangezien de cilinder niet helemaal goed was door enige miscommunicatie.. Ligt momenteel nog bij barry/fmt en komt zo spoedig mogelijk weer terug
Over het frame etc: die staat nu gestript tot op de bodem aangezien ik het wil laten coaten en vervolgens op bouw voor SBO 2008. Ook heb ik vanavond mijn sportkeuring
Update 9-4-2008
nja na een lange tijd toch maar weer een update aangezien zondag toch meppel is..
Laatste tijd is er aardig wat veranderd.. waaronder het blok.. Ik heb een gloednieuw carter + speed waar ik toch wel wat meer mee wil halen dan mijn oude blok.
Ook een nieuwe stage 6 paddock aangeschaft om het toch allemaal wat makkelijker te maken ..
Omdat ik net als mike van het forum me dood ergerde aan alle draden heb ik een groot deel in het frame weggewerkt een de rest in zwarte krimpkausen verwerkt...
Momenteel staat de zip er ook zo bij:
De velgen zijn barry zijn regen racevelgen... mijn velgen en kappen en de hele mikmak krijg ik vanavond of morgen terug van de spuiterrrrr.... en banken..
en de spuiterrrrrr ben ik ik zorg dat ik ze morgen afgespoten heb, en als je ze echt vrijdag al vroeg wilt hebben, kun je ze ook komen halen op m'n werk tussen 12 en 1
ThnX! En sja als het goed is krijg ik vanavond de kappen dus kan ik gaan bouwen.. Even kijken of ik er zondag ook daadwerkelijk ben maar goed komt goed
Ben zelf zeer tevreden en de kleur is niet echt goed te zien op de foto's! dat is het enige minpuntje maar goed... Kappen zijn gespoten door Bob (dragspert op het forum)... En ben echt zeer tevreden!!! Thnx man
Het is nog de vraag of ik morgne op meppel aanwezig zal zijn maar we zullen het zien
Enige wat nog gebeuren moet is het afdraaien van de velgrandjes en polijsten
Edit: Op de sticker staat "#31 & # 124 Sucks!".. Dit zijn Barry en Bob
Ik vind je achterspatbordsje niet echt mooi (moet toch wat te zeiken hebben ) verder is je voorvelg wel tof en de rest van het spuitwerk ook dik in orde