100% BT Speed Zip Sp

Update dan maar!

Na Kloosterzande het hok nog wat gebankt en een klein aantal dingen geprobeerd.. Maar hij wil gewoon niet meer ... Ding gaat steeds kutter lopen en denk dat het dus maar tijd word voor een nieuw zuigertje:D

iedergeval op hengelo nog gereden.. was in eerste instantie niet de bedoeling maar kon de verleiding niet weerstaan dus heeft vas em nog even snel voor me opgebouwt! aangezien ik geen tijd had, nogmaals bedankt hiervoor!

Op Hengelo liep het zipje bagger, wat bleek nou er zaten verkeerde rollen in en mn benzine slang was te lang:P... Na wat wijzigingen toch weer 7.76 gereden.. Nja niet om over naar huis te schrijven maar gezien het gewicht, vermogen, zuigertje en weer kan ik hier wel mee leven.. Toch wil ik Nijmegen echt onder de 7.5.. Maar dat zien we dan wel weer!

aantal foto's:

[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ICJZWWZD.jpg[/ir]

zippertzy2.jpg

mwsnrgzipys3.jpg

2427128720103606271S500x500Q85.jpg

2954133530103606271S500x500Q85.jpg

2489813870103606271S500x500Q85.jpg

Ik heb er nog meer maar anders word mn post zo lang :D

als iemand nog fotos heeft post ze maar!

Hengelo was zeer zeker geslaagd! en op naar Nijmegen!

Zo net weer even in elkaar gezet en gepoetst.

Er is nu een heel stuk van het frame af en de zuiger is vernieuwd.. de oude zuiger was op!:)

Oude zuiger:

[ir]http://img254.imageshack.us/img254/7794/zuigerbb3.jpg[/ir]
Hiermee toch nog 21 pk gescored.. dus ben benieuwd of er nu iets meer in zit of dat het qua vermogen niet veel meer uitmaakt.. Iedergeval loopt hij wel lekker nu met een nieuwe zuiger!

cimg1527apu3.jpg

De zip in elkaar voor nijmegen!

Hij blijft vet ! :)
Wat was er nou kapot gegaan dan voor nijmege ?

Mwah we gingen savonds nog op de bank.. kwam binnen met 21... gewoon netjes.. dus nog een run en ineens 20.. pk'tje weg.. hij liep te arm dus wat rijker gezet.. nja toen ging het allemaal fout..

het blok begon te lekken ineens.. Vol gas gaf die 14 pk en met halfgas gewoon 19.. dusja toen hadden we zoiets van laat maar zitten.. blok uit elkaar en dan eerst dat lek repareren.. dus voor meppel zal het blok gereviseerd worden.. althans als ik nog tijd vind ergens aangezien ik elke dag moet werken..

Back