Is er nog een leuke tijd met deze zip gereden ?
Succes verder
Nope viel weer vies tegen..
Hehe nja klein verslagje dan maar:
Na nijmegen het blokje uit elkaar gehaald.. 90mm as eruit gehaald en vervangen door mn oude 85 as. Weg ophoogplaat dus...
In elkaar gebouwt en op de bank gezet.. en sja .. kwam dus 22.2 uitrollen.. waar ik zeer tevreden mee ben! een koppel van 12nm dus dat was ook toegenomen met 1 nm.. En zit nog wel wat test werk in ..
Dus hadden we wel de verwachtingen dat er onder de 7.5 gereden ging worden met de zip..
Maar nee... de zip wilde op zich goed van zijn plaats komen kon hem de dag voor meppel ook niet houden.. Op meppel zelf hield ik hem dus wel maar reed ik weer een 7.8 en zonder reactie 7.6 .... Later nog wat sprints gereden tegen Barry zn jog.. die toch 7.6 reed.. alleen 2maal viel de zip dood op het eind.. Baalde hier best wel van aangezien ik goed hard weg was en voor barry reed totdat de zip wegviel..
Aantal dingen geprobeerd maar het dood vallen wil er niet uit? wat blijkt als ik iets koeler wegrijd is er geen sprake van doodvallen..
Iedergeval volgende meeting weer een kans.. die 7.5 zit er gewoon in en sja nu nog waarmaken!
Barry & Vas hartstikke bedankt nog voor het opbouwen van het blok + zipje..~!!
Edit: oja mn zip weegt 63 kilo op de weegschaal..