#174 100% BT Speed Zip Sp98

ik weet niet hoe het komt, maar ik zie nooit jouw foto's

ik zie de 3 oude foto's die er al opstonden en een heel wazige foto van het epc stuur, de rest van de foto's werken niet

veel succes met je zip :)
 
Mike, als premium user kan je ook gewoon foto's op het forum uploaden. En anders kan je een album aanmaken. Beide gratis en zolang het forum online is zijn je fotos dat ook ;).

Zorg je goed voor het framepje :*
 
Mike, als premium user kan je ook gewoon foto's op het forum uploaden. En anders kan je een album aanmaken. Beide gratis en zolang het forum online is zijn je fotos dat ook ;).

Zorg je goed voor het framepje :*


Dit had ik al meerdere malen geprobeerd maar veel members zagen de foto's niet |(


Het frame ligt voorlopig even in de hoek, de voorvork is al gespoten :love:
 
Ben benieuwd in wat voor kleuren je ze gaat spuiten :)
Alleen zou ik als ik jou was we ff het rode wat nu op de kappen zit beter weg schuren want als je het alleen matteerd dan krijg je lijnen te zien waar het rode hoger lag zegmaar.
 
Ben benieuwd in wat voor kleuren je ze gaat spuiten :)
Alleen zou ik als ik jou was we ff het rode wat nu op de kappen zit beter weg schuren want als je het alleen matteerd dan krijg je lijnen te zien waar het rode hoger lag zegmaar.


wacht eerst het eind resultaat eens af, ik denk een een spuiter met 8 jaar ervaring wel weet hoe die moet schuren en spuiten. Maar het was goed bedoeld iig bedankt voor je advies :)


kritiek altijd welkom
 
he ziet er heel vet uit, frame en kappen zelfde kleur!
velgen worden ook die paars?

Dank je :#

Frame en kappen zijn idd in de zelfde kleur, ik weet nog niet of ik de velgen wil laten cnc'en. De velgen worden Ook die kleur paars en dan wordt 1 spaak in de zelfde kleur wit gespoten als op de kappen. Het is de bedoeling om de oude zip van abels erin terug te zien maar toch een compeet andere scooter :) Wat ik alleen erg jammer vind is dat ik de juiste kleuren niet op de foto krijg maar dat maak ik wel met jullie goed als het zonnentje schijnt -:-
 
Back
Top