Update: 17-6-2008
Bij deze na een lange tijd maar weer een update...
Het is er allemaal niet veel op voorruit gegaan naar mijn idee... enige wat zeker is is dat het blokje nu wel redelijk loopt...
Nja goed ik heb met mn oude cilinder gebankt bij vas.. bij binnenkomst scoorde dit een leuke beginscore van 21.5SAE dachten we.. Nja goed dat was dus de enige en laatste keer dat die 21.5 gaf.... vervolgens bleef die maar 19 geven en niks meer ... toen geblokkeerd gemeten... uiteindelijk kwam er 20.5 geblokkeerd uit en met vario dus maar 19.. met andere woorden zat er wat verkeerd in mn overbrenging.. 3 andere overbrengingen geprobeerd maar geen succes.. dus wat doe je dan: juist!
je zet je andere speed er weer op!!! die gaf dus geblokkeerd 18.. maar met vario 21 rond .. Aangezien zoetermeer eraan komt besloten het geval maar naar huis te halen en het testen even te laten wachten tot na zoetermeer..Dus verwacht mijn scooter morgen of overmorgen weer thuis... En dan zal ik de laatste loodjes eraan leggen voor zoetermeer!
Met 21 moet er ook wel leuk te rijden zijn dus vandaar..
Hier het filmpje van de 21 pk run!
http://media.putfile.com/Bankrun
Qua kappen is het ook hard achteruit gegaan.. mijn velg is de helft van de lak kwijt.. mijn kapje bovenop de voorveer is ook een stuk lak kwijt (te zien op et filmpje),... En de rest zitten er een aantal krassen op... Maar goed het is niet anders en we doen het er maar even mee...
Van de week zal ik nog een aantal foto's posten van hoe die aanwezig zal zijn op zoetermeer!
Mvg Abels