100% BT Speed Zip Sp

Update: 17-6-2008

Bij deze na een lange tijd maar weer een update...

Het is er allemaal niet veel op voorruit gegaan naar mijn idee... enige wat zeker is is dat het blokje nu wel redelijk loopt...

Nja goed ik heb mn oude cilinder gebankt bij vas.. bij binnenkomst scoorde dit een leuke score van 21.5 sae.. Nja goed dat was dus de enige en laatste keer.. vervolgens gaf die maar 19 en niet meer ... toen geblokkeerd gemeten... uiteindelijk kwam er 20.5 geblokkeerd uit en met vario dus maar 19.. met andere woorden zat wat verkeerd in mn overbrenging.. 3 andere overbrengingen geprobeerd maar geen succes.. dus wat doe je dan: juist!

je zet je andere speed er weer op!!! die gaf dus geblokkeerd 18.. maar met vario 21 rond .. Aangezien zoetermeer eraan komt besloten het geval maar naar huis te halen en het testen even te laten wachten tot na zoetermeer...

Met 21 moet er ook wel leuk te rijden zijn dus vandaar..

Hier het filmpje van de 21 pk run!
<a href='http://media.putfile.com/Bankrun'>Click here to watch 'Bankrun'</a>
 
Update: 17-6-2008

Bij deze na een lange tijd maar weer een update...

Het is er allemaal niet veel op voorruit gegaan naar mijn idee... enige wat zeker is is dat het blokje nu wel redelijk loopt...

Nja goed ik heb met mn oude cilinder gebankt bij vas.. bij binnenkomst scoorde dit een leuke beginscore van 21.5SAE dachten we.. Nja goed dat was dus de enige en laatste keer dat die 21.5 gaf.... vervolgens bleef die maar 19 geven en niks meer ... toen geblokkeerd gemeten... uiteindelijk kwam er 20.5 geblokkeerd uit en met vario dus maar 19.. met andere woorden zat er wat verkeerd in mn overbrenging.. 3 andere overbrengingen geprobeerd maar geen succes.. dus wat doe je dan: juist!

je zet je andere speed er weer op!!! die gaf dus geblokkeerd 18.. maar met vario 21 rond .. Aangezien zoetermeer eraan komt besloten het geval maar naar huis te halen en het testen even te laten wachten tot na zoetermeer..Dus verwacht mijn scooter morgen of overmorgen weer thuis... En dan zal ik de laatste loodjes eraan leggen voor zoetermeer!

Met 21 moet er ook wel leuk te rijden zijn dus vandaar..

Hier het filmpje van de 21 pk run!
http://media.putfile.com/Bankrun

Qua kappen is het ook hard achteruit gegaan.. mijn velg is de helft van de lak kwijt.. mijn kapje bovenop de voorveer is ook een stuk lak kwijt (te zien op et filmpje),... En de rest zitten er een aantal krassen op... Maar goed het is niet anders en we doen het er maar even mee...

Van de week zal ik nog een aantal foto's posten van hoe die aanwezig zal zijn op zoetermeer!


Mvg Abels
 
Last edited:
laten we maar op het beste hopen elwin..

is kijke wat je ouwe evo tegenover jouw doet:p..
hehe..
21pk zit wel concurrentie in voor mij..:W

zie je zondag gappie..


tjow..
 
Bruuuuuut ding gast, zeker vet,

Kapjes zijn meesterlijk design, heel netjes gedaan.

Alleen heb je nou 1 spaak van je voorvelg wit gemaakt? :p

Grtz
 
Kleine update dan maar:

nja goed naar Zoetermeer geweest daar voor het eerst gereden en uiteindelijk een tijd van 7.99 neergezet. nja goed eerste sprint en had zoiets als ik maar onder de 8 zit en dat zat ik... Nja goed erna nog gebankt.. ja hoor het ding gaf 19 pk .. dat was dus ook niet alles .. Na een aantal dingen had ik weer de 21..

Kloosterzande geweest en daar een tijd neergezet van 7.69.. goed weer drietiende eraf.. Meer zat er gewoon even niet in omdat mijn koeling raar begon te doen... een tweetal fotos gevonden:(clickable)

Sprintje tegen Barry ( de tuner hehe )
[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MYPF6V3K.jpg[/ir]

7.69 Run.
[ir]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FAJ74KOZ.jpg[/ir]

iedergeval weer gebankt erna en er zit nu gewoon 21 in met een koppel van 11.5.. Ook van uitlaat gewisseld.. heb nu een team 2006 pijp.. Die geeft het vermogen iets eerder wel op top iets minder maar de lijn word er wel beter van..

Iemand nog foto's? post ze maar gewoon!



En utieraard allemaal mogelijk gemaakt danzijk Brandwijk Afstel Service! en Barry van FMT!
 
Heftige zip dit 8)

Super mooi spuitwerk op je kappen! ff werken aan betere tijden en gaan voor die podiumplaats! suc6
 
Mooie zip!!

Ik had nog tegen je gereden in Kloosterzande :D! (Mat zwart zipje)
Het ging lekker gelijk op maar je was net wat sneller volgens mij :p.

Succes verder,
 
Wat is er met je koeling? Anders bouw ik hem nog wel af, maffe ding heb ik ergens zien staan.

Ik heb geen idee hij bouwt ineens allemaal druk op en krijg hem niet meer ontlucht komt waarschijnlijk doordat ik geen tankje heb.. maar op zoetermeer deed ie et perfect.!

maar ik moet even kijken jij enig idee wat je er aan kan doen ? vas is de man die alles kan (H) haha
 
Ik heb geen idee hij bouwt ineens allemaal druk op en krijg hem niet meer ontlucht komt waarschijnlijk doordat ik geen tankje heb.. maar op zoetermeer deed ie et perfect.!

maar ik moet even kijken jij enig idee wat je er aan kan doen ? vas is de man die alles kan (H) haha

Had ik met mijn zip ook erg veel last van zonder reservoir. Zo erg dat zelfs een keer de slang op de kop eraf knalde. Had toen een reservoir gebruikt en de koeling werkte perfect *D. Ideetje om toch maar een tankje te pakken?

Verder is je zip echt super! Mooie paint en leuk vermogen :winner:.

Succes nog!
 
Elwin, het blijft een te vette zip.

Kom ie dat pompie nog een keer halen??

Ik kom heb van de week halen echt waar man! vergeet het steeds en/of heb geen tijd!

en sja van die koeling komt denk ik toch door het reservoir dus moet even kijken of ik er een reservoir bij geplaatst krijg onder mn voorkap.. ben allen bang van niet dus misschien maar een malossi radiateur met inwendig reservoir?
 
Back
Top