Miss Speed:100% HD-tuning Phantom

Status
Not open for further replies.
ontopic:

sonicje is vet al ziet ie er best onverzorgt uit.. mja ieder ze mening..

Offtopic:

ik vind dit een heel irri topic om te lezen is net 1 grote kindergroep 1 zegt wat en de rest van de hders posten erna pcies etzelfde alleen in andere woorden

Niks tegen hans zelf heeft et goed voor elkaar:W

ontopic:

sonicje is vet al ziet ie er best onverzorgt uit.. mja ieder ze mening..

Offtopic:

ik vind dit een heel irri topic om te lezen is net 1 grote kindergroep 1 zegt wat en de rest van de hders posten erna pcies etzelfde alleen in andere woorden

Niks tegen hans zelf heeft et goed voor elkaar:W

Sonic is ook nog in opbouw dat verzorgde komt echt wel goed blokje is altijd clean!

Sterker nog ik denk erover na om dit topic te sluiten! omdat er toch alleen maar gezeur is ! mensen kunnen niet veel hebben!
dat 2e de vind ik overdreven,en laat het gewoon gaan zo als het gaat als je er last van hebt lees het dan niet!

Mensen! TOPIC gaat dicht vanwegen ,mensen die altijd wat te zeuren hebben en,zich echt overal aan ergeren veel plezier voor de rest allemaal,mensen bedankt voor de leuke berichten!!!(die wel leuk waren)en zie jullie wel tijdens de SBO wedstrijden ik ga lekker verder met sonicje mooi maken en klaar maken voor de sprint in meppel! het is leuk geweest hier!

Het is eigelijk beetje bezopen dat je overna moet denken of je wil posten of niet,omdat er weer iemand negatief gaat zitten zeuren dan heb ik niet over dingen zoals hoe het eruit ziet DAAR WORDT AAN GEWERKT!! maar voornamelijk omdat mensen,alleen maar kunnen zeuren over reacties van andere mensen! ja we kennen elkaar mag je dan niet reageren,en als je dan niet bevalt he zeg dan gewoon niks!! laat dit topic dan je bent niet verplicht om het te lezen!!!

Dit is niet Miss Speed die dit typ maar haar vriend en bekend onder de naam ICEMAN180 op het forum.

Status
Not open for further replies.
Back