100% BT Speed Zip Sp

Barry. Thomaskosten, Heiko, Ontopic nou! Verdere discussie die jullie voeren mag via pm.

De topicstarter Abels geeft aan dat hij dit niet in zijn topic wil, dus cut the bullshit :)

Update 3-1-2008!

Aangezien ik vrij weinig te doen had laatste week heb ik mijn zip maar uit elkaar getrokken.. Ja ik weet het meeste mensen beginnen met bouwen :P en ik begin met uit elkaar trekken.. Eigenlijk staat hij al best lang uit elkaar aangezien de cilinder niet helemaal goed was door enige miscommunicatie.. Ligt momenteel nog bij barry/fmt en komt zo spoedig mogelijk weer terug:)

Over het frame etc: die staat nu gestript tot op de bodem aangezien ik het wil laten coaten en vervolgens op bouw voor SBO 2008. Ook heb ik vanavond mijn sportkeuring :D

Foto's:

Het blokje:
209572069.jpg

Het frame:
209572029.jpg

De voorvork + veer:
209572073.jpg

En mijn voorkap opgeschuurd:
209572017.jpg

209572125.jpg

Mvg Elwin

Update 9-4-2008
nja na een lange tijd toch maar weer een update aangezien zondag toch meppel is..

Laatste tijd is er aardig wat veranderd.. waaronder het blok.. Ik heb een gloednieuw carter + speed waar ik toch wel wat meer mee wil halen dan mijn oude blok.

Ook een nieuwe stage 6 paddock aangeschaft om het toch allemaal wat makkelijker te maken ..

Omdat ik net als mike van het forum me dood ergerde aan alle draden heb ik een groot deel in het frame weggewerkt een de rest in zwarte krimpkausen verwerkt...

Momenteel staat de zip er ook zo bij:

9908463947.jpg

9908464018.jpg

9908464028.jpg

De velgen zijn barry zijn regen racevelgen... mijn velgen en kappen en de hele mikmak krijg ik vanavond of morgen terug van de spuiterrrrr.... en banken..

netjes elwin :) Jammer dat ik nie kom zondag :P mijn zip staat ook lekker stript moet nieuw carter hebben :P
mare succes

Groetern Ruben ( de sliedrechter ):P

en de spuiterrrrrr ben ik:P ik zorg dat ik ze morgen afgespoten heb, en als je ze echt vrijdag al vroeg wilt hebben, kun je ze ook komen halen op m'n werk tussen 12 en 1;)

En de update van kapjes:D

Mijn mening is dat ie echt vettttttttttt is nu ! :)

10212241487.jpg

10212241426.jpg

10212241480.jpg

10212241435.jpg

10212241493.jpg

Ben zelf zeer tevreden :D en de kleur is niet echt goed te zien op de foto's! dat is het enige minpuntje maar goed... Kappen zijn gespoten door Bob (dragspert op het forum)... En ben echt zeer tevreden!!! Thnx man :)

Het is nog de vraag of ik morgne op meppel aanwezig zal zijn maar we zullen het zien :D

Enige wat nog gebeuren moet is het afdraaien van de velgrandjes en polijsten :D

Edit: Op de sticker staat "#31 & # 124 Sucks!".. Dit zijn Barry en Bob :D

Last edited:
Ik vind je achterspatbordsje niet echt mooi (moet toch wat te zeiken hebben :P) verder is je voorvelg wel tof en de rest van het spuitwerk ook dik in orde

Back