Quote:
Originally Posted by heikoos2004
EVEN TER INFO:
Ik wil niet lullig zijn, maar spasta hou gewoon eens je grote waffel richting mij, of wat wil je nu telkens bereiken???
het is bedoeld als grapje ( en daarbij komt toch dat als ik er wat aan doet met een haakse frees, wat nu NOG niet gebeurd is het zeker niet zachter zal rijden) en niemand heeft over tijden gesproken of wel?
het is niet aanvallend bedoeld.
Je doet alleen overal alsof je constant 6.2 rijdt en dit bij elke brommer zo kan realiseren.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel knap wat je hebt gedaan maar al dat gedoe eromheen krijg ik een kromme lul van.
goede tijd, niets aan de hand
super tijd, ineens veel gelul
misschien/waarschijnlijk is het iets typisch voor nederlanders maar ik kan er helaas nooit aan wennen, zelfs niet nu ik in nederland studeer.
Achja.
in iig suc6 met de voorbereidingen van volgend jaar.
Case closed
nogmaals spasta houd gewoon je waffel richting mij, ik heb nergens beweert dat ik alles 6,2 laat rijden en door deze trieste pm, bereik je niets. (want in pm zeg je wel weer knap dit knap dat)
zeg dat dan ook op t forum, en val me neit aan, als je iets verkeerd interpreteert, dan is dat jou probleem, Elwin is mn maatje en maakte alleen een grapje richting hem! (OMDAT BARRY ZIJN BLOK DOET, EN BARRY ZN BLOK HEB IK WEER GEDAAN, HET 6,25 SEC BLOK)
als het op jou overkomt, dat ik iets zeg, is dat jou fucking probleem, maar ga niet stoer doen richting mij, ik heb één ding gezegd en dat was in eerste instantie bedoeld als grap.
breng hem even langs dan zorg ik dat hij harder rijd.
en over een supertijd ik weet wat ik kan, en heb nog nooit beweert dat ik goed ben, dat mag de rest zeggen of vinden!!!
iedereen hier op het forum doet bijdehand,
@ thomas, als je denkt dat er maar paar tienden te pakken is met tuning, maar zegt zelf al denkt het, dus het niet zeker weet, zeg dan niks...
laat iemand zn topic gewoon voor wat het is, als we allemaal zo stoer zijn en met nos gaat het hard roepen!!!, waarom rijd er dan GODVERDOMME, niemand hard met dat teringspul????
niet zeggen gewoon doen, en anders je waffel houden over mensen die gewoon hun best doen!!!
We moeten met zn allen harder gaan.
Kap ermee!