100% BT Speed Zip Sp

Heey Slungel :*

Eindelijk staat die dan tog weer online *D. Werd tijd zeg

Het is en blijft een net ding :D:D

Spreek je snel weer

Dave

Eey Klungel!!

Klopt man vond et wel tijd worden dat ie online kwam :) :D

Ach ja Bedankt voor de positieve reacties allemaal :)

Ziet er allemaal wel nice uit :). Maar vind BT toch wel een beetje een rip off van dennis als ik het zeggen mag ;).

Nja der is amper bij nagedacht... over de BT en sja hij heet Barry die gast dus we hebben er Barry Tuning van gemaakt ... niet bij nagedacht dat er ook een BT hier op et forum hangt...

Ach ja ..

en de belgishe beunhaas tuning ook ff snel over het hooft gezien? dit soort dingen zijn btje iritant :P mja suc6

edit: ohnee das BHT :D:D

Jongens , niet zo liggen rellen he :+ .

Leuk ding en een leuke combo . Hopelijk doet Barry Tuning de naam BT ook eer aan dan .

Beter stopt iedereen met zeiken dat de naam niet origneel is... Schiet allemaal niet op..

Maarja zoiezo gaat de zip niet rijden op Zoetermeer aangezien mijn zip de donor scooter is voor barry zijn sprintframe.. Barry maakt gebruikt van mijn blokbout, koppeling en v-snaar en daarom zal mijn scooter niet rijden op Zoetermeer.. Jammer maar het is niet anders..

Volgende keer beter...

zeg ik ook niet maar het blijft nog steeds niet origineel :)

maarja ben benieuwd welke tijden + vermogen eruit komt.

HD is ook niet origineel. Dat staat al een hele tijd op de tv's.

Maargoed , lekker belangrijk allemaal.

Zipje ziet er leuk uit. Ben benieuwd wat voor tijden je uiteindelijk gaat rijden :)

Denkt aan zoetermeer .. .. .:)

Score gaar wel lukken , eerst maar eens zorgen dat het netjes op de weg knalt toch ....

Barrel.

Score gaat zeker lukken barrel. Met de tijden zal het vast wel goedkomen met deze zippa.

En @tomask die 23+ op zoetermeer was wel mooi man , hihi!

Ow ow ik ben nu in spanje beetje aan et kijken op het forum...

Vind het een beetje doelloos dat iedereen discussies begint die hier niet horen...

Iedergeval heb ik voor de zip nog heel wat plannen in het kader van kappen en gewicht...
Maarja eerst maar is terug komen vakantie en dan de zin vinden om er aan te beginnen...
De kleuren combinatie zal iedergeval niet veranderen..!!

Mja over dat aanvallen van Elmo.... Zijn scoota is ook HD tuned dus jank niet,....

En vorig jaar is er veel 1ste gereden door HD dit jaar nog niet...

Niet te min is HD goed bezig... Alleen hebben jullie een grote mond en zijn jullie een beetje mijn project page aan het vergallen.. Buiten dat bedankt.!!

ja elmar zn scooter is nog geeneens af omdat hij naar 1 of andere tuner gaat..
en loopt die van hem bagger..

maar over dat vergalen van je project pagina komt omdat jij zo stoer loopt te praten over msn tegenover ricky(tjaptjoi)..
maar ik wil er geen woorden meer over vuil maken..
later

ja elmar zn scooter is nog geeneens af omdat hij naar 1 of andere tuner gaat..
en loopt die van hem bagger..

maar over dat vergalen van je project pagina komt omdat jij zo stoer loopt te praten over msn tegenover ricky(tjaptjoi)..
maar ik wil er geen woorden meer over vuil maken..
later

Stoer te praten...??? ik heb alleen gezegd ik heb je grafiek ... meer heb ik niet gezegd... en voor de rest praat ik amper met hem... en sja

Al zou ik stoer tegen hem praten heeft geen zak met jou te maken toch ?¿?¿ Is iets tussen hem en mij.. En als hij der problemen mee heeft hoor ik et het vast wel van hem en niet van jouw ... Maar goed ik weet al weer hoe jij in elkaar steekt... Maak hier geen woorden aan vuil en plz leave my projectpage..

Ciao Abels.

Back