SSR 2f4r NX spirox

Heey luuk,
Ziet er TOF UIT:D maar dat weet je wel:p
aan alles is er wel wat gedaan tot het niet meer standaart is dat vindt ik egt te vet:D
Zal zeker gaan vlammen, ik wens je er veel succes bij binnekort als je hem kan gaan aankicken als je je frame trug hebt:)
Ik Sprreek je snel weer!!
Groeten Ivo;)
 
Heel netjes:) vooral de uitlaat, cilinder en carters.. wat is je geheim voor het zo mooi polijsten van je carters??;)

succes ermee
 
Heel netjes:) vooral de uitlaat, cilinder en carters.. wat is je geheim voor het zo mooi polijsten van je carters??;)

succes ermee

Lees deze eerste zin uit z'n beginpost maar eens goed :D

"Lang, heel lang geleden, toen de kratjes bier nog van hout waren en we door moesten drinken om de kachel aan te houden"

Enige dat verandert is, zijn de kratten en dat hij nu centrale verwarming heeft, maar verder is het nog steeds zo :+
 
geheim?? uhmmmm, miss carter 4x overnieuw schuren vanaf korrel 80 tot 1200 en apolijsten, dan krijg je uiteindelijk wel een hoop krasjes er uit, vond me blok polijsten minder moeilijk en erg als me tp carterkap


en doel: tja, plezier beleven er mee
 
Lekker schuren/polijsten in de trein op weg naar school eh;)
En eindelijk heb je je welverdiende 5 sterretjes^^

Zodra mn longen weer werken kom ik ff langs:p
 
PFF , mijn carters zijn ook gepolijst alleen dan maar 1 keer vn 80 tot 1200:p maar der gaan dan denk nog wel uurtje of 30 in als k et nog 3 x zou doen

veel plezier dermee dan maar;) en met het vermogen gaat het wel goed komen denk..

succes grtz mike
 
Ik weet niet hoe het zit met de nieuwe solenoids maar ik zou ze persoonlijk niet op 1 geleidende beugel monteren.

Verder ziet het er leuk uit *D
 
luukje,

hij is al zovet :D
en als ik die plannen zo hoor wordt t alleen maar beter :D
Veel suc6 ermee, en zaterdag ff coatspullen halen dan, krijg je je presentje he :p
 
Back
Top