s³: Show, Shine & Speed x8r

hehe kijk naar mij, heb mijn projectje ook verkocht. Ik heb er dan wel een goede prijs voor gekregen, maar toch ben ik terugbegonnen omdat ik het niet kon laten er aan te werken. Na de verkoop verveelde ik me dus enorm, resultaat > nieuw project en dat kost me nu pakke van geld.

Denk er zeker er nog eens over na, eens weg altijd weg!

hopelijk kan'k toch eens tegen u sprinten, tis een veel te mooi projectje met veel cente ingestoken en vele werkuren.

Werk er enkel aan als je wil en tijd hebt, dat doet minder verplichten en dus veel leuker!

greets
 
Dit is echt de vetste X8R die er is! en volgens jou is ie nog niet af ...
dus wrm hem wegdoen als iedereen em vet vind. en uiteindelijk je hoeft
geen grote kosten meer te doen hé. Ik zou het spijtig vinden
ik zou hem niet verkopen, je gaat er nog zo veel plezier van hebben!

grtz
 
Ik heb dus (na overleg met m'n vader) besloten toch verder te gaan met het project. De hoofdoorzaak was omdat ik het allemaal ff zowel financiëel als voor me zelf niet zag zitten. Maar k'heb besloten mijn c30 en evo 2 te verkopen, en meer optisch te veranderen aan het project.

De 2de oorzaak was get vervoer naar meetings ed. Ik geraakte bijna nergens, maar das overlegd ;)

Dus, k'ga het wat kalmer doen, maar updates zullen er blijven komen ;)
 
Mooie scoot man 8)
Alleen jammer dat er zo weinig foto's in de scootin stonde, vond de oude manier beter :X maar lekker boeiend ;)

Wel zonde van je C30 :)

Veel Succes pz, Wesley
 
Goed om te horen....

Vind die scooters echt kots lelijk....

Maar deze is echt super....
Toch wel vreemd als je ziet wat een kleurtje en wat uurtjes met een scooter kan doen......
Vond vooral de zwarte achterlampen erg mooi.....
 
Ik vind goed dat je verder gaat, anders krijg je er tog later spijt van en begin je tog opnieuw.

Ding ziet er echt mooi uit, zeker die kleuren(lijken heel gewoon maar hebben tog iets speciaals)
 
eeey , toch goed dat je verder gaat met je project , ik ken ook veel mensen die "gestopt" waren , maar dan toch veel spijt ervan hebben gekregen , je krijgt er te weinig geld voor terug , in vergelijking wat je er allemaal voor hebt moeten doen , liever dat ie 2 jaar staat te niksen in de schuur en dan weer verder gaat wanneer je financieel de boel weer op orde hebt , en vervoer , als dat je het hele zooitje weg doet , das echt eeuwig zonde , en een ander staat er dan mee op een meeting , als je het zou verkopen , zo van he kijk es wat ik gemaakt heb !!
 
eeey , toch goed dat je verder gaat met je project , ik ken ook veel mensen die "gestopt" waren , maar dan toch veel spijt ervan hebben gekregen , je krijgt er te weinig geld voor terug , in vergelijking wat je er allemaal voor hebt moeten doen , liever dat ie 2 jaar staat te niksen in de schuur en dan weer verder gaat wanneer je financieel de boel weer op orde hebt , en vervoer , als dat je het hele zooitje weg doet , das echt eeuwig zonde , en een ander staat er dan mee op een meeting , als je het zou verkopen , zo van he kijk es wat ik gemaakt heb !!



Met dat laatste ben ik het niet echt eens want dan zou ik ook zo iemand zijn ... een showman met een andermans project!


Theun goed dat je doorgaat! Vorderd het een beetje met de voorkap?
 
ik zeg ook niet dat jij zo bent , jij geeft het dan toe , maar er zijn er veel die dat dus niet doen. maar tis leuker als je zelf iets gemaakt hebt zeker met zoiets orgineels , en als een andere daar dan suc6 mee probeert te halen. is voor de geen die t gemaakt hebt best jammer , die het noodgedwongen moest verkopen of wat dan ook :)
 
22-02-2007

Weer een dikke maand geleden dat er een update was, maar geen nood, het project heeft niet stilgestaan. Zo heb ik alles netjes zitten afstellen, werd er een aerox velg aangekocht, deze werden binnegebracht voor te coaten, ik ga vandaag ook 2x Stage 6 slicks, Metrakit remschijf oversize en lagers voor velg passend te maken.

Foto's van velg tijdelijk:

img4519xr9.jpg


img4520en9.jpg


img4522lh1.jpg
 
Waarom zo'n hoekige velg gekozen? Ik vind niet dat het nu mooi uit komt in vergelijking met je voorkap... Misschien hadden Beta of 3 spaaks SR velgen beter gestaan. Maarja, blijft persoonlijk. :)
 
Back
Top