s³: Show, Shine & Speed x8r

Ik vind deze net mooier staan!

Hou zo niet van Yasuni op Piaggo blokken en zeker niet verchroomde uitlaten BHA :X

Nu ziet ie er gewoon :W size uit :~
 
wie is die sjonnie die bij je hangt op foto 5-6...:p ziet der goed uit fliep...ik kom binnekort effe langsdroppen voor die rempot sjizzle..spreek je nog wel ltrzzz:W
 
vind het ding héél mooi maar deze uitlaat staat tog in een andere lijn als die c30...deze loopt naar mijn mening niet mooi met de lijnen mee van de scoot...


die score! met stnd carters en gare afstelling> wreed :7

succes man!
grtzKen
 
Uitlaat is naar mijn mening een vooruitgang tov de c30. Tis gewoon een hele mooie honda. Wat ik zelf zou doen,is een mooi 10 inch velgje pakken en deze laten stralen (iig zo krijgen als de kiesler velg).

En een zwarte polini binnendraaier.

Dan issie echt perfect in mijn ogen
 
18-01-2007

Gisteren een nieuwe helm gekocht:

img4303qp8.jpg


Ook een Bougie gekocht + ff geleden handschoentjes. Vandaag ook weer een paar prulletjes gekocht. Wat er nu op de foto staat:

- Polini EVO ophoog voetpakkingsset (2),
- Polini EVO pakkingsset,
- Malossi Denso IW34 ES-ZU MHR bougie,
- Stage 6 CNC oil Plug,
- Stage 6 Performance Belt,
- Malossi MHR zwarte trekveertjes,
- Hebo Blauwe cross handschoentjes.

Foto:

img4302vw3.jpg
 
Zkr een vette helm :~ Maar past niet echt kwa kleur bij je scooter.Maar hij zal je zkr goed staan.
Ik meet je wel dit seizoen good look en keep on tuning. :*
 
20-01-2007

We kregen plots het idee om mijn reserve voorkap gaan te bewerken. Een half uur later moest mijn oude (krasvrije :eek:) voorkap van m'n aerox er voor opdraaien. Gevolg: een nette bad-look, en een mooie grille :D

Met de hulp van Marino hebben we de aerox voorkap passend doen maken in de x8r voorkap, alles netjes uitgesneden en afgetekend. Matjes zijn al gelegd aan de binnenkant. Morgen/overmorgen nog updates :wink:

SORRY VOOR DE ONDUIDELIJKE FOTO'S, GSM!
P.S. DE PERSOON OP MIJN X8R IS MARINO DUS :p

spa0167vd3.jpg


spa0170kj5.jpg
 
Back
Top