Show Rox

we snappen allemaal dat dat niet in 1 keer lukt, dus zal xsh vast aan het testen testen testen zijn totdat er wel uitkomt
beetje loze reactie natuurlijk

feit,

vint het toch weer jammer dat hier bijna nx zelf wordt gedaan..
wat steek je daar nu van op als je alles laat doen..??

offtopic weetik maar ja
 
feit,

vint het toch weer jammer dat hier bijna nx zelf wordt gedaan..
wat steek je daar nu van op als je alles laat doen..??

offtopic weetik maar ja


Het gaat mij erom dat het om veel geld gaat alles is nieuw en als ik het verpruts heb ik niks. En aerox is een zware scooter en ikzelf ook dus heb ik wel een beetje vermogen nodig om leuk mee te komen!
 
Het gaat mij erom dat het om veel geld gaat alles is nieuw en als ik het verpruts heb ik niks. En aerox is een zware scooter en ikzelf ook dus heb ik wel een beetje vermogen nodig om leuk mee te komen!

al doende leert men..
Is gewoon zonde want als er iets mis is met je scooter, moet je terug op het forum gaan vragen wat mogelijk het probleem is.
Of moet je blokje terug naar XSH, ik vindt het toch altijd leuker als ik zelf het probleem vin ;)
 
haha ja maar dan kon die hier nog antwoorden:p
dus ik denk dat hij marco heeft geslagen en daarna door de bodyguards van marco is mishandelt
en nu ze handen niet kan gebruiken om te posdten dat ze blok 23,9 heefT:p
 
haha 24 pk is gehaald. Beetje jammer dat ik nu niet normaal kan wegkomen zonder m te laten wheelien dus nog even oefenen.

Straks naar Genemuiden en zal na genemuiden even fotos posten van totaal plaatje!
 
23.7 zei je toch? dat is geen 24....

Klopt maar de Xsh Roost mk3 is nog niet binnen en als die binnen is moeten we opnieuw afstellen en dan komt ie er boven.

Scooter loopt ook niet super in de grafiek van wieringerwerf valt ie in een dip heb op dit moment maar 22 Pk dus als de Xsh Roost mk3 binnen is dan gaat ie weer naar Marco toe om opnieuw afgesteld te worden.
 
Klopt maar de Xsh Roost mk3 is nog niet binnen en als die binnen is moeten we opnieuw afstellen en dan komt ie er boven.

Scooter loopt ook niet super in de grafiek van wieringerwerf valt ie in een dip heb op dit moment maar 22 Pk dus als de Xsh Roost mk3 binnen is dan gaat ie weer naar Marco toe om opnieuw afgesteld te worden.

Het maakt me verder weinig uit, maar als je een serieuze projectpagina wil, en leuke reacties is het een beetje vreemd om te zeggen dat je de 24 pk hebt gehaald, in een ander topic zeggen dat je de 23.7 heb gehaald, en vervolgens hier neerzetten dat je op dit moment 22 pk hebt.

No offence verder, maar mensen zullen denken dat je maar wat uit je nek lult...
 
Het maakt me verder weinig uit, maar als je een serieuze projectpagina wil, en leuke reacties is het een beetje vreemd om te zeggen dat je de 24 pk hebt gehaald, in een ander topic zeggen dat je de 23.7 heb gehaald, en vervolgens hier neerzetten dat je op dit moment 22 pk hebt.

No offence verder, maar mensen zullen denken dat je maar wat uit je nek lult...

Het is ook gehaald alleen is het niet gelukt om het aantal pk's te behouden. En daar moet nog aan gewerkt worden om continu die 24 vast te houden. Ik zal zodra die de 24pk continu aantikt de grafiek online zetten.
 
Last edited:
haha, vant weekend ff het industrie terrein onveilig gemaakt:D.
wel leuk ja die foto's erop.
binnenkort maar ff samen foto's maken.
gaat weer verder keiken.
mzzzlll
 
Waarom eigenlijk percee die 24pk halen, waarom niet met 22 genoegen nemen en proberen om goed weg te komen en je reactietijd te oefenen:), scheelt aanzienlijk in de kosten, en niet gelijk je blok terug naar marco brengen omdat er een andere uitlaat op komt....


Zoals je op mij overkomt, is het alles lekker uitbesteden en er zelf mee te koop gaan lopen:)

Iig ding ziet er netjes en clean uit, maar miss is het leuker om zelf ook wat motorische dingen te proberen:), zolang je overal goed mee uitkijkt en je drijfstang niet je membraangat inragt, kan je best zelf een beetje kloten:)
 
Back
Top