s³: Show, Shine & Speed x8r

Jezus . Eerst zit iedereen te zeiveren dat die voorvelg vervangen moet worden voor een roxvelg . Nu is het veranderd en is et weer niet goed :? .

Ik vind et netjes , al vind ik wel dat de achtervelg dan wel ook wit moet :).

Goed bezig jonge .
 
ziet er erg mooi uit, rox velg staat hem goed;)

voorkap is heel netjes, vind de plaats van de roosters erg mooi zo net boven de "koplamp" en je kan altijd nog afwisselen met de org voorkap die ook nog op je werkblad ligt;)

grt jordi
 
Bedankt allemaal voor de commentaar (zowel positief als negatief).

Over velgen: ze zijn ondertussen binnen om te coaten, allebij wit.

Origineel heeft honda 12mm as steken, en aerox heeft 10mm. Dus wat wou ik doen; oftewel lagers zoeken die het passend zouden maken, oftewel opvullen met busjes in voorvorkpoten. Het is dus de 2de optie geworden.

Hopelijk is alles af voor de eerstkomende meeting.


Groeten
 
Ben ondertussen naar EPC gegaan, en ze hadden gedraaide busjes liggen voor in de voorvork te steken, zodat ik bij de aerox maten kan blijven.
Ook 2x M-stuurtjes gekocht (1 voor straatrox :D), het andere voor x8r want dat wat ik had was mat, nu is het chroom.

Lagers gekocht voor in de voorvelg.
 
05-03-2007

@ scootshop rubber gekocht en vandaag aangekomen:

img4685jv2.jpg


img4677yb2.jpg
 
Ben nu ook vollop bezig met gewichtsbesparingen, frame gaat volledig onderhanden genomen worden; alleen al 1.5 kilo kan ik besparen op dit (is niet af!):

Zo was het:
img4749px0.jpg



Zo is het nu (morgen andere update):
img4754mu0.jpg
 
Nee, dan steunen de achterkappen op niets meer, en de koffer kan nergens meer vastgezet worden. Het zou wel gaan, maar dat vind ik persoonlijk een 'gefok'...
 
Back
Top