Show/ Driftpromotion Aerox

Status
Not open for further replies.
Zijn dat die slangen wat zon jongen van het forum ook zelf had laten maken? Vind ze iig wel vet ja...achterkap wordt ook zker strak:)

Mn scooter rijdt btw straks ook weer Dane...uitlaat zat idd helemaal vol met benzine:p
 
@ wout: De slangen hebben zie hier allemaal niet op voorraad, is niet iets wat iemand zo dagelijks koopt he dus moet ze bestellen. Maar ken een goed adresje waar ik ze direkt van import kan krijgen :) dus lekker stukkie goedkoper...
 
Autolak is geregeld die ik wou hebben :p grossier bij mij in de buurt heeft me terug gemailed dus is zeker dat ik de lak kan krijgen. Verder nog bezig vandaag mert het stuurtje en andere remhendels monteren en de mono seat + kappen afmaken zover voor het spuiten. Foto's volgen wel z.s.m.
 
Wou even nog updaten, heb niet stil gezeten. Heb de frame alvast aangepast en stuk van contact slot weggehaald ivm dichte gat in het beenkap. Karttankje moet ik nu nog aanschaffen.

Demper van C30 zal binnenkort binnen zijn en domino gas ben ik ook op aant wachten. Kappen zijn zover klaar voor spuiter maar dat moet even wachten.

Verder moet ik alleen nog de velgen randen polijsten, spaken heb ik in semi zwart glans gespoten.

foto's volgen snel, helaas geen tijd voor gehad ivm werken en motorrijlessen :)
 
slangen hebben idd al iemand hier op het forum, helemaal voorgevormt op maat en speciaal in england laten maken. Ben eventjes zijn naam kwijt... rijd geloof dat ie met een streetmagic reed oid.. als ik het niet verkeerd heb hr..
 
slangen hebben idd al iemand hier op het forum, helemaal voorgevormt op maat en speciaal in england laten maken. Ben eventjes zijn naam kwijt... rijd geloof dat ie met een streetmagic reed oid.. als ik het niet verkeerd heb hr..

volgens mij heeft 5th nick die koelslangen voor z'n nrg

vette aerox heb je
laterz DJ
 
slangen hebben idd al iemand hier op het forum, helemaal voorgevormt op maat en speciaal in england laten maken. Ben eventjes zijn naam kwijt... rijd geloof dat ie met een streetmagic reed oid.. als ik het niet verkeerd heb hr..

Wil toch even kwijt dat die helemaal niet voorgevormt hoeven te zijn, ze zijn zowiezo al heel flexibel door een ijzernaad die in de silicoon is verwerkt. Ik bestel die merk slangen al een heel tijd bij een nederlandse handelaar, heb ze zelfs voor me vorige auto gebruikt. De enige die Samco voorvormen zijn de hele grote die voor inductie systemen worden gebruikt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top