OldeBeth Spektakel 1 juli

Foto-646BO8CX.jpg


Vanavond eens kijken of ik wat leuke foto's heb
 
ik was er ook nog ff met brommer ik ergerde me al1 aan het niet mogen burnen.
vndaar dat mn bromfiets gelijk weer de aanhanger op ging en we ff in de buurt gingen knallen enzo verder wel leuk maar niet om de hele dag rond te hange.
stonden veel lelijke verbeunde scooters. enige 3 mooie waren de fighterfox en dat neosje vn zn vriendin en de sr vn rick.

mja wel lachen.
 
@ VST : Ik begrijp je probleem niet echt ? Het was duidelijk vooraf gezegd alleen customshow... ? Dan mag je er toch logischerwijze van uit gaan dat ook burnouts etc niet gewenst zijn...
 
@ VST : Ik begrijp je probleem niet echt ? Het was duidelijk vooraf gezegd alleen customshow... ? Dan mag je er toch logischerwijze van uit gaan dat ook burnouts etc niet gewenst zijn...

nee er werd mij verteld door de 1 dat als de mini's opgerot waren dat er geburnd mog worden ff later mogt dit weer niet toen weer wel en toen toch maar niet wordje beetje gek van:p dan hebje er ook zin in en dan moet het ook dus zijn we er weg gegaan om ergens anders ff lekker los te gaan :)
maargoed het was een dorp verder als waar ik woon dus heb er niet ver voor hoeven knallen ofzo :p
 
Back
Top